رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 512996

انقلابی که اتفاق نیفتاد

ساعت24-ماریا بارتومئو پس از شکست سنگین بارسلونا برابر بایرن مونیخ خبر از تحولی عظیم در تیم داد که این اتفاق هنوز رخ نداده است.

به نقل از بی ساکر، پس از شکست تلخ ۸ بر ۲ بارسلونا مقابل بایرن مونیخ در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خوسپ ماریا بارتومئو مقابل رسانه ها حاضر شد و از یک انقلاب صحبت کرد.

رییس باشگاه آبی اناری ها اعلام کرد می خواهد تحولات عظیمی را به وجود آورد اما از آن روز تغییرات کمی ایجاد شده است. تنها ایوان راکیتیچ به طور رسمی تیم را ترک کرده است. این انتقال سمبلیک تنها باعث شد دستمزد هافبک کروات پس انداز شود.

اگر راکیتیچ را کنار بگذاریم از اسامی زیادی نام برده شد که قرار است کشتی بارسا را ترک کنند اما به هر دلیلی آن ها همچنان یک فضا را در تیم کاتالانی اشغال کرده اند. جدایی آرتورو ویدال و امضای قرارداد با اینتر به نظر خیلی نزدیک است. قرار بود لوییس سوارس هم در این فصل برای تیم دیگری بازی کنند اما با وجود این که رونالد کومان مهاجم اروگوئه ای را برای بازی های دوستانه پیش فصل فرانخواند این بازیکن به احتمال فراوان در بارسا خواهد ماند.

باید به آن ها نام های دیگری همچون ساموئل اومتیتی را اضافه کرد که از ماه ها پیش باشگاه مقصدی برای بازیکن فرانسوی پیدا نکرده است. دستمزد بالای اومتیتی موجب شده است انتقالی صورت نپذیرد. در چنین شرایطی به نظر نمی رسد بازیکنانی همچون رافینیا و تودیبو هم تیم را ترک کنند. بر این اساس تغییرات چندانی در تیم کاتالانی به وجود نیامده است.

تنها حضور رونالد کومان و تلاش لیونل مسی برای جدایی مهمترین اتفاق های باشگاه در یک ماه اخیر بود. تغییر دیگری که در آینده ای نزدیک ممکن است دیده شود در ریاست است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها