رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 514258

بایدن ترامپ را به گوبلز وزیر تبلیغات نازی تشبیه کرد

ساعت 24-جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در ادامه جنگ لفظی با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، او را به سیاستمداران آلمان نازی تشبیه کرد.

وب‌سایت تایمز اسرائیل، نوشت: بایدن شامگاه شنبه در مصاحبه با شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی، با تشبیه کردن ترامپ به یوزف گوبلز وزیر پروپاگاندای رایش سوم (وزیر تبلیغات رژیم نازی آلمان) گفت که در اولین مناظره تلویزیونی با ترامپ انتظار حملات شخصی و دروغ‌پراکنی را از او دارد.

وی با دشوار توصیف کردن اولین مناظره تلویزیونی با ترامپ که روز سه‌شنبه این هفته انجام خواهد شد، توضیح داد: «حدس می‌زنم که یک‌سره حملات مستقیم باشد. بیشتر آن شخصی خواهد بود. این تنها چیزی است که او (ترامپ) بلد است انجام دهد».

بر این اساس، نامزد حزب دموکرات با بیان اینکه ترامپ نمی‌داند چگونه بر مبنای حقایق و واقعیات مناظره کند، افزود: «او باهوش نیست. او چیز زیادی درباره سیاست خارجی و سیاست داخلی نمی‌داند. او جزئیات آنها را نمی‌داند. به همین دلیل اکثریت [صحبت‌های ترامپ] حملات شخصی و دروغ‌پراکنی خواهد بود».

بایدن در ادامه گفت: «او تا حدودی شبیه گوبلس است. دروغی را آنقدر طولانی می‌کنید و دائم آن را تکرار می‌کنید تا به دانش رایج تبدیل شود».

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها