رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 514587

سخنگوی ناجا: پهلوی مُرد!

ساعت24-سخنگوی ناجا گفت: پیام امت اسلامی به دشمن این است که پهلوی مُرد، دوران خفت و خواری ملت‌های آزاده منطقه مُرد، تمام شد آن دورانی که ارزش سگ‌های آمریکایی از انسان‌های منطقه بیشتر بود.

سردار احمد نوریان با اشاره به نقش ناجا در تأمین امنیت در دوران جنگ نرم و اقتصادی اظهار کرد: امروز در ظاهر از جنگ سخت نظامی خبری نیست ولی درگیر یک جنگ اقتصادی تمام عیار در کنار شبیخون فرهنگی- رسانه‌ای دشمنان هستیم که دشمنان با ابزار اینترنت، فضای مجازی، ماهواره، تحریم، نفوذ، برجام و غیره می‌خواهند به زعم باطل خودشان ملت و حاکمیت اسلامی را وادار به تسلیم شدن در برابر به اصطلاح کدخدای جهان کنند تا ایران از مواضع انقلابی خود در برابر استکبار جهانی و دفاع از ملت‌های مظلوم منطقه و جهان دست بکشد.

وی افزود: البته هر چند این میدان جنگ برخلاف جنگ‌های نظامی، پیچیده و خطرناک‌تر است؛ اما این بار هم به لطف و مدد الهی و با اتکا به دانش، تجربه و دستاوردهای خودمان از بحران‌های ساختگی اقتصادی و رسانه‌ای عبور کرده و به خودکفایی خواهیم رسید.

سردار نوریان ادامه داد: مردم و ملت مجاهد و فداکار ایران عزیز نیز به مانند نسل دوران دفاع مقدس در برابر خواسته‌های ظالمانه دشمنان مقاومت و ایستادگی کرده و با بصیرت افزایی اجازه نخواهند داد در این جنگ نابرابر به مانند دوران سیاه و شوم پهلوی‌ها، ابرقدرت‌ها بر خاک و سرنوشتشان مسلط گردند.

دورانی که ارزش سگ‌های آمریکایی از انسان‌های منطقه بیشتر بود تمام شده است

سخنگوی ناجا گفت: به رغم تمام اقدامات مزدورانه و پلیدی که دشمنان در فضای مجازی و ماهواره‌ها با بکارگیری برخی افراد مزدور و سلطنت طلب انجام می‌دهند، پیام امت اسلامی به آنها این است که پهلوی مرد، کاپیتولاسیون مرد، دوران خفت و خواری ملت‌های آزاده منطقه مرد، تمام شد آن دورانی که ارزش سگ‌های آمریکایی از انسان‌های منطقه بیشتر بود.

وی خاطرنشان کرد: ملت‌های آزاده جهان وقتی این دشمنی‌ها و ظلم‌های آمریکایی‌ها را در حق تاریخ ایران و بشریت می‌خوانند، می‌بینند، می‌شنوند و لمس می‌کنند هر روز مقاوم‌تر و با عزم و اراده بیشتر در برابر دشمنان نظامی، فرهنگی و اقتصادی می‌ایستند و آرمانشان بازگشت به دوران شکوهمند تمدن اسلامی در سرتاسر جهان می‌باشد تا در سایه چنین تمدنی همه مردم دنیا در امنیت و آرامش زندگی کنند.

نقش ناجا در خط مقدم تأمین امنیت در دوران جنگ نرم و اقتصادی

سردار نوریان بیان کرد: نیروی انتظامی بعد از دوران دفاع مقدس پا به پای تغییرات و تهدیدات دشمنان، خود را توانمند و هوشمند ساخته و به تناسب تحولات حوزه جرایم و تهدیدات با سازماندهی و ساختارهای روزآمد، امنیت جامعه را تأمین کرده و جان بر کف در تمام حوزه‌ها از امنیت مرزها گرفته تا عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، فضای مجازی، مواد مخدر و غیره به مانند دوران دفاع مقدس، مردانه و شجاعانه با دشمنان این مردم و سرزمینمان مقابله کرده است.

معاون اجتماعی ناجا گفت: ناجا در مقطعی با فراگیری و غلبه دنیای مجازی بر دنیای واقعی و حضور مجرمان و ناامن کنندگان جامعه در این فضا، اقدام به راه اندازی پلیس فتا کرده و به سرعت بر حوادث و جرایم در حال وقوع اشراف پیدا کرده به طوری که امروز هموطنان برای احقاق حقوق از دست رفته خود توسط متخلفان و مجرمان فعال در فضای مجازی از یک پشتوانه قوی و کارآمد برخوردارند.

وی افزود: در حوزه اقتصادی هم به محض پدیدار شدن جرایم اقتصادی نوظهور، پلیس امنیت اقتصادی آغاز به کار کرد و در حال شناسایی و مبارزه با متهمان اقتصادی و دانه درشت‌های مفاسد اقتصادی هست که در صورت همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌ها، نقش تعیین کننده‌ای در ثبات بازار دارد.

پلیس اجازه تعرض به احدی از خرابکاران را در کشور نمی‌دهد

سردار نوریان خاطرنشان کرد: در مجموع پلیس اجازه نخواهد داد، کسی به امنیت زن و کودک و مرد، بازاری، کارگر، پزشک و بازرگان و تاجر این کشور که روزگاری در دوران دفاع مقدس برای حفظ آن خون هزاران مرد و زن این سرزمین به پایش جاری شد نگاه تهدیدآمیز کند چه در قالب نفوذ یک تروریست و خرابکار امنیتی و یا سارق اموال مردم باشد، چه در لباس غارتگر بیت‌المال برای اختلاس و احتکار باشد.

سخنگوی ناجا تاکید کرد: ما معتقدیم سبزپوشان پلیس با اتکا به قدرت لایزال الهی و حمایت همه جانبه اقشار مختلف جامعه به چنین توانمندی و اقتداری دست یافته‌اند، قطعاً پلیس ما از مردم، برای مردم و با مردم هست و خود را تافته جدا بافته از مردم نمی‌داند.

دشمنان عبری، عربی و غربی نمی‌توانند چهره جوانان ما را در فضای مجازی خراب کنند

وی یادآور شد: این نکته را هم به دشمنان ملت و نظام اسلامی باید گوشزد کرد که هر چند دشمنان عبری، عربی و غربی تلاش دارند در یک دنیای مجازی چهره‌ای نادرست و مجازی از نسل آینده ایران برای ما و جهانیان ترسیم کنند اما واقعیت موجود جامعه ما همان جوان دهه هفتادی و هشتادی است که قله‌های دانش جهانی را فتح کرده و در عراق و سوریه پوزه آمریکا و حامیانش را به خاک مالیده و نام پرافتخار مدافع حرم را بر سینه‌اش حک کرده است.

معاون اجتماعی ناجا در پایان گفت: بحمدالله امروز در پلیس هم جوانان متعهد، دلسوز، هوشمند و توانایی داریم که در راه حفظ امنیت جامعه، حفظ ارزش‌ها با تمام وجود جانفشانی کرده و با صلابت و اقتدار در خدمت مردم خوب و دوست داشتنی ایران اسلامی هستند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها