رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 514720

پرسپولیس - پاختاکور، سرخ‌ها با روحیه مقابل حریف ازبک

ساعت 24-تیم فوتبال پرسپولیس ایران در جریان مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب (چهارشنبه) به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌رود.پرسپولیس ایران در جریان مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب از ساعت ۲۱:۱۵ در ورزشگاه جاسم بن‌حمد شهر دوحه، به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌رود.

خبر
شاگردان گل‌محمدی که در گروه C این رقابت‌ها با برتری ب ابر التعاون عربستان و الشارجه امارات به عنوان تیم نخست به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده بودند، در این مرحله برابر تیم قدرتمند السد قطر با گل دقیقه ٨٨ عیسی آل‌کثیر به برتری رسیدند تا خود را برای حضور در جمع ٨ تیم برتر آسیا آماده کنند. حالا سرخ‌های تهران برای صعود به نیمه‌نهایی باید برابر پاختاکور ازبکستان به برتری برسند.

پرسپولیس در سال‌های اخیر دوبار به این مرحله از رقابت‌ها رسیده که در سال ٢٠١٧ با برتری برابر الاهلی عربستان به نیمه نهایی رسید و با شکست برابر الهلال عربستان حذف شد و در سال ٢٠١٨ نیز با شکست الدحیل قطر به نیمه نهایی رفت و در این مرحله هم با شکست السد قطر ، برای اولین‌بار فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد.

شاگردان گل‌محمدی که در دیدار برابر السد قطر با اخراج سیامک نعمتی مواجه شدند، طبق اعلام رسمی باشگاه، اعتراض رسمی به اخراج این بازیکن انجام شده تا با بخشش احتمالی AFC نعمتی بتواند پرسپولیس را همراهی کند. البته پس از دیدار برابر السد مباحثی هم درباره مصدومیت شجاع خلیل‌زاده مطرح شد که این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش برابر پاختاکور ندارد.

پاختاکور ازبکستان که به گفته کارشناسان از تیم‌های خوب این رقابت‌ها محسوب می‌شود، در گروه B این رقابت‌ها صدر نشین شد و در ادامه استقلال را دو بر یک شکست داد تا حریف پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها