رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 517129

نمازی: من باید دستیار اول باشم

ساعت 24-محمود فکری در تلاش است تا کادر فنی خود را کامل کند. این مربی هر چند دستیاران نامی و معروفی از جمله صمد مرفاوی، آرش برهانی، حنیف عمران زاده و سیروس دسن محمدی را کنار خود می بیند اما هنوز جای یک مربی تمرین دهنده در کادر استقلال خالی است.

به همین خاطر محمود فکری در تلاش است تا بتواند یک دستیار خوب پیدا کند. در این زمینه او با دو گزینه مذاکره داشته که هر دو در آمریکا زندگی می کنند. گزینه اول که امید نمازی است، دستیار کارلوس کی روش. گزینه دوم اما معروف نیست و کسی در باشگاه هم اسمش را نمی داند! او هیچ تجربه بزرگی ندارد و گویا در یک مدرسه فوتبال در آمریکا فعالیت می‌کند. خبرهای رسیده از داخل باشگاه حکایت از آن دارد فکری با دو گزینه مذاکراتی داشته است. گزینه اول که امید نمازی است، طبیعتا دستمزدش نسبت به دیگر دستیاران فکری بیشتر است. او با تجربه است. هم تمرین دهنده و هم برنامه ریز به حساب می‌آید. او در تمرینات بدنسازی هم می تواند کمک حال فکری باشد. گزینه دوم ارزان اما بی تجربه است.

فکری دو روز قبل با نمازی مذاکراتی به صورت تلفنی داشت. در این مذاکرات امید نمازی اعلام کرد از نظر رقم مشکلی ندارد و می تواند شرایط مالی استقلال را بپذیرد اما یک شرط عمده دارد. شرط او هم این بود به عنوان دستیار اول در استقلال فعالیت کند؛ موضوعی انگار محمود فکری هم درباره آن شک و تردید دارد. صمد مرفاوی که قبلا سرمربی استقلال بوده، خود را گزنیه اول دستیاری فکری می‌داند و برای او سخت است، نمازی دستیار اول باشد. به همین خاطر فکری به نمازی اعلام کرده باید شرایط را بسنجد و در صورتی که بتواند زمینه را مهیا کند، از او دعوت خواهد کرد تا به تهران سفر کند. گزینه دوم اما حاضر است دستیار دوم باشد و مشکلی از این بابت ندارد. فکری قصد دارد با مسئولان باشگاه هم صحبت کند و بعد از جمع بندی نهایی تصمیم اصلی را بگیرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها