رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 517160

برادرکشی به خاطر تصاحب اموال پدر/ وقتی او را کشتم نیم ساعت فقط نگاهش کردم

ساعت 24- ساعت ۴ بعد ازظهر پنجشنبه ۲۴ مهر، تماسی با پلیس ۱۱۰ گرفته شد. مرد جوانی پشت تلفن بود که با فریاد گفت: «برادرم را کشته‌ام. به دادم برسید.» به‌دنبال این تماس، بلافاصله موضوع از سوی ماموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.

وقتی بازپرس و تیم جنایی راهی محل حادثه در یکی از خیابان‌های اشرفی اصفهانی شدند در محل حادثه آن‌ها جسد مردی ۵۰ ساله را در آشپزخانه پیدا کردند که با ضربه چاقو به قتل رسیده بود.

عامل قتل که برادر ۴۰ ساله مقتول بود، گفت: من برادرم را کشتم، اما اشتباه کردم. خانه من چند محله دورتر از اینجاست.مدتی قبل مادرم فوت کرد و پدر و خواهرم که هر دو بیماری دارند تنها شدند. نمی‌توانستیم خواهر و پدرم را به حال خودشان رها کنیم. از طرفی نگهداری هر دوی آن‌ها برایمان خیلی سخت بود. با برادرم به فکر چاره‌ای افتادیم و درنهایت تصمیم گرفتیم که هر کدام از آن‌ها به خانه یکی از ما بیاید.

او ادامه داد: خواهرم به خانه ما آمد و پدرم هم به خانه برادرم رفت. مدتی از این ماجرا گذشته بود که فکر کردم او قصد دارد اموال پدرم را بالا بکشد.

پدرم بیمار بود و اگر برادرم اموالش را تصاحب می‌کرد او متوجه نمی‌شد. چندباری سر این موضوع با امیر دعوا کردم و درگیر شدم. هرچند او منکر بود و تمام این دعواها با وساطت و میانجیگری اطرافیان خاتمه یافت، اما همچنان این فکر مثل خوره به جانم افتاده بود.

تصمیم به جنایت
مرد جوان ادامه داد: دلخوری و اختلاف ما ادامه داشت تا اینکه روز حادثه به ذهنم رسید برادرم را به قتل برسانم. با خودم گفتم این‌طوری دیگر اموال پدرم را تصاحب نمی‌کند.

وقتی متوجه شدم که پدر و برادرم در خانه تنها هستند این فکر قوت گرفت. چاقو را از خانه برداشتم و راهی خانه برادرم شدم. قبل از قتل دوباره با او صحبت کردم و برادرم گفت که من اشتباه می‌کنم سپس برای پذیرایی به آشپزخانه رفت و من هم پشت سر او رفتم.

در یک لحظه با چاقویی که به همراه داشتم به گردن برادرم زدم و او خونین روی زمین افتاد. ترسیده بودم، برادرم را که درآن حال دیدم تازه متوجه شدم چه‌کار اشتباهی انجام داده‌ام.

باورم نمی‌شد که با دست‌های خودم برادر بزرگم را به قتل رسانده باشم. ۳۰ دقیقه‌ای شوکه شده بودم و به او نگاه می‌کردم به خودم که آمدم با پلیس تماس گرفتم و گفتم برادرم را کشته‌ام.

با اعتراف متهم، به دستور ساسان غلامی بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت، وی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها