رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 517664

توقف تراکتور در دربی دوستانه تبریز

ساعت 24-تیم تراکتور در دومین بازی دوستانه اش در راه آماده سازی لیگ برتر، مقابل ماشین سازی تبریز متوقف شد.

تیم فوتبال تراکتور که حالا با خرید تمام بازیکنان مورد نظر علیرضا منصوریان، آماده حضور در لیگ بیستم شده، امروز در دیداری دوستانه مقابل ماشین سازی تبریز قرار گرفت. این بازی در حالی برگزار شد که دو کاپیتان اصلی تراکتور یعنی اشکان دژاگه و مسعود شجاعی در آن غایب بودند و به میدان نرفتند.

محمدرضا اخباری همچون بازی قبلی در این دیدار هم در درون دروازه قرار گرفت تا مشخص شود منصوریان او را گلر شماره یک تیم خود می‌شناسد. با این حال در دقیقه 70 بازی حبیب فرعباسی وارد زمین شد و برخلاف اخباری یک کلین شیت هم ثبت کرد.

گل تراکتور را در دقیقه 17 بازی، مهدی تیکدری به ثمر رساند تا نشان دهد در پست تخصصی خود می‌تواند نقش پررنگ تری داشته باشد. نکته جالب این که تیکدری در دیدار قبلی هم گلزنی کرده بود.

10 دقیقه پس از گل تیکدری، بازیکنان تیم ماشین سازی گل تساوی را به ثمر رساندند و بازی با همین نتیجه به پایان رسید. یکی از اتفاقات عجیب در نیمه دوم بازی و زمانی رقم خورد که علیرضا منصوریان در غیاب تماشاگران و خبرنگاران، از نیمکت نشینان تیمش خواست تا بازیکنان را تشویق کنند.

محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، میثم تیموری، وفا هخامنش، اکبر ایمانی، سعید مهری، مهدی تیکدری، محمد مسلمی‌پور، سعید واسعی، حمزویی و امین اسدی ترکیب اصلی تراکتور را تشکیل دادند اما در نیمه دوم محمد فنبری، مهدی ببری، رضا شکاری، سعید واسعی، احسان حاج صفی، میلاد فخرالدینی، حبیب فرعباسی، ابوالفضل پورشیخ و محمد جواد ملایی وارد زمین شدند.

بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید تا سرخهای تبریزی مقابل تیم جوان وحید بیاتلو متوقف شوند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها