رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 518104

جرات ندارند دادکان را مدیرعامل پرسپولیس کنند/رسول‌پناه نالایق بود

ساعت 24-هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به بحران مدیریتی موجود در این باشگاه گفت: آقایان با تصمیم‌گیری‌هایشان باشگاه را در دور باطل مدیریت نگه داشته‌اند.

اسماعیل حلالی در گفتگو یی با انتقاد از عملکرد مهدی رسول پناه در دوران سرپرستی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: شاید خیلی‌ها بگویند آقای رسول پناه توانست طلب برانکو ایوانکوویچ که نزدیک به یک سال از آن می‌گذشت را تسویه کند. نمی‌توان این موضوع را نادیده گرفت که او توانست بدهی بزرگی را پرداخت کند اما رسول پناه با رفتارهایش به قدری برای مدیریت در پرسپولیس نالایق بود که کارنامه سیاهی از خود بر جای گذاشت.

هافبک پیشین پرسپولیس ادامه داد: تیمی که به فینال قهرمانی آسیا می‌رود باید الگوی نه تنها باشگاه‌های ایرانی بلکه تمام آسیایی‌ها شود. این باشگاه و مدیرش باید طوری رفتار کند که مدیران باشگاه‌های خارجی به بررسی دلایل موفقیت این تیم بپردازند و الگو برداری کنند.

حلالی درباره انتخاب افراد غیر مرتبط با ورزش در هیئت مدیره پرسپولیس تأکید کرد: وزارت ورزش بدترین بلا را سر پرسپولیس آورد. آنها پشت میزهایشان نشستند تا ورزش را نابود کنند. انتخاب آقایان افراد «بله قربان گو» است. چرا همین آقای وزیر جرأت نمی‌کند امثال محمد دادکان را به پرسپولیس بیاورد؟ چون او هم ورزش را می‌شناسد و هم فرمان پذیر نیست.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها