رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 518135

4 کلید موفقیت زیدان در فتح ال کلاسیکو/رئال چطور برنده شد؟

ساعت 24-یک رسانه اسپانیایی 4 کلید موفقیت سرمربی رئال مادرید در بازی حساس با بارسلونا را معرفی کرد.

نشریه «دفنسا سنترال» اسپانیا امروز در گزارشی به 4 کلید موفقیت زیدان در بازی حساس ال کلاسیکو مقابل بارسلونا پرداخت. رئال شب گذشته در ورزشگاه نیوکمپ در جدال سنتی با بارسلونا با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

این نشریه اسپانیایی در گزارش خود 4 کلید موفقیت برای زیدان در این رئال بیان کرد که به شرح زیر است:

کلید اول: نقش کلیدی ای که زیدان در این بازی به والورده داد یکی از عوامل موفقیت رئال بود. هافبک اروگوئه ای همیشه به عنوان هافبک میانی به کار گرفته می شد اما زیزو در این بازی حساس با زیرکی او را در پست هافبک راست گذاشت چون دیده بود این بازیکن حس گلزنی بالایی دارد و می تواند به خط حمله کمک زیادی کند. این اقدام زیدان جواب داد و والورده موفق شد گل اول کهکشانی را به ثمر برساند.

کلید دوم: استراحت دادن به لوکامودریچ در این بازی و آوردن این بازیکن در نیمه دوم به عنوان یار ذخیره باعث شد تا کارایی این بازیکن پابه سن گذاشته دوبرابر شود. مودریچ در دقایق حضورش در ال کلاسیکو به دلیل استراحت عملکردی عالی داشت و موفق شد گل سوم رئال را به زیبایی به ثمر برساند.

کلید سوم: سرعت تغییر و خروج ناچو و آمدن لوکاس واسکس تا پست دفاع راست را به جای همبازی اش پرکند. پیش از آن جوردی آلبا در این پست حملات زیادی انجام می داد. ورود واسکس باعث شد تا این حملات خنثی شود.

کلید چهارم: بازگشت مندی به پست دفاع راست به جای مارسلو بود. در دو بازی اخیر دلیل اصلی باخت رئال در لیگ قهرمانا اروپا شکاف در این پست و عملکرد بد مارسلو بود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها