رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 518321

خلعتبری: مارادونا 30 متر دنبال من می دوید!

ساعت24-محمدرضا خلعتبری که سابقه شاگردی مارادونا را در کارنامه خود دارد از خاطره جالبش با مارادونا سخن گفت.

برنامه تلویزیونی ضربه آزاد که از شبکه استانی اصفهان یکشنبه شب ها پخش می شود شب گذشته میزبان محمدرضا خلعتبری بود . فوتبالیستی که برای دومین بار به سپاهان پیوسته و سابقه پوشیدن دیگر تیم اصفهانی ذوب آهن را نیز در کارنامه خود دارد . دراین برنامه مجری برنامه چند سوال حاشیه ای از خلعتبری پرسید که با پاسخ های جالب او همراه بود.

خلعتبری در این برنامه دربرابر سوال مجری که از مصدومیتش سوال کرده بود ، آن را زیاد جدی ندانست و گفت زمان بر نیست و از فردا در تمرینات باشگاه شرکت خواهد کرد.در ادامه مجری سوالی که خیلی از علاقه مندان اصفهانی مطرح کرده بودند و خواسته بودند خلعتبری کریمی را قانع کند ومثل خودش زمینه بازگشت کریمی به سپاهان را مهیا کند که با پاسخ آقای کریمی بازیکن این باشگاه بوده واز این تیم جدا شد و به استقلال رفت و بازی های خوبی برای استقلال انجام داد روبروشد.خلعتبری در ادامه سپاهان را خانه کریمی دانست و گفت هر موقع بخواهد می تواند به سپاهان برگردد ،چون کریمی الان شرایط خوبی دارد و سپاهان هم شرایط خوبی داردو بازگشتش خیلی ما را خوشحال خواهد کرد ،چون با توانائی بالاش می تواند به سپاهان کمک کند.

مجری از تجربه خلعتبری که آرزوی خیلی ها می باشد سخن به میان آورد و گفت در تیمی بازی کردی که سرمربیش مارادونا بود و جالب اینجاست که در زمانی که برای ابومسلم توپ می زدی یه گل مارادونائی به پرسپولیس زدی .از حست بگو.

یکی از افتخارات فوتبالی من شاگردی مارادونا می باشد در دوره ای که که با ایشان در الوصل امارات بودم از فوتبال بازی کردن لذت می بردم ،همه چیز سرجاش بود . مارادونا وقتی سر تمرین میآمد با همه بازیکنانش روبوسی میکرد ،فرقی براش نمی کرد که بازیکن اماراتی است ،بازیکن جوانی است که به تیم اضافه شده و یا بازیکن خارج از کشور امارات است . خلعتبری در ادامه خاطره بازی با الجزیره را مطرح کرد که سه برصفر عقب بودیم و در نهایت 4بر3 برابر حریف پیروز شدیم و من یکی از گلها را زدم که ایشان حدود 20الی 30متر به دنبال من دوید،فیلمش دارم و برام لذتبخش بود و یکی از موفقیت های من در فوتبال که برام افتخار خواهد بود کار کردن با مارادونا بود.

258

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها