رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 518884

نویدکیا و معمای پیچیده خط حمله سپاهان

ساعت 24-سپاهان پس از تغییرات اخیر هم با مشکل مشابه انتهای فصل قبل خودش روبروست.

سپاهان فصل گذشته و در روزهای پس از کرونا با مشکلات زیادی دست و پنجره نرم می‌کرد که در نهایت باعث شد مدعی قهرمانی و جدی‌ترین رقیب پرسپولیس در بالای جدول در نهایت دستش حتی از کسب سهمیه آسیایی هم کوتاه بماند و به رتبه پنجم جدول اکتفا کند.

یکی از مشکلات جدی سپاهان در آن مقطع گلزنی و باز کردن دروازه حریفان بود و با وجود اینکه طلایی‌پوشان بازی خوب و چشم نوازی به نمایش می‌گذاشتند و موقعیت‌های پرشماری روی دروازه حریف خلق می‌کردند ولی در نهایت در امر گلزنی ناکام بودند و همین موضوع امتیازات زیادی از این تیم گرفت.

خراب کردن موقعیت‌های زیاد و حساس در دیدارهایی مثل بازی با تراکتور، استقلال و نساجی باعث شد طلایی پوشان در مقطع حساس پایان فصل امتیازات مهمی از دست بدهند و در نتیجه جایگاه این تیم در جدول سقوط کرد و منجر به قطع همکاری با امیر قلعه‌نویی شد.

سپاهان پس از پایان فصل به نظر می‌رسید با خروج از هفته‌های پر استرس لیگ برتر و تغییرات کادرفنی وضعیت بهتری پیدا کند ولی دو دیدار بدون گل زده در لیگ قهرمانان آسیا و گلزنی تنها در دیدار با السد کار این تیم را در مسابقات آسیایی هم با پایان زودهنگام مواجه کرد و طلایی پوشان در دور گروهی حذف شدند.

پس از این بازی‌ها و تغییراتی که در ترکیب و جمع نفرات سپاهان شکل گرفت در دیدارهای تدارکاتی هم شاهد تغییر محسوسی در این وضعیت نبودیم و در این بازی‌ها هم مهاجمان این تیم نتوانستند عملکرد امیدوار کننده‌ای داشته باشند و آخرینش دیدار روز گذشته مقابل تیم تازه لیگ برتری شده آلومینیوم بود که در ورزشگاه نقش جهان به تساوی بدون گل انجامید.

سپاهانی‌ها پیش از این در دیدار دوستانه با تراکتور هم به شکست یک بر صفر تن داده و ضربه پنالتی که به دست آوردند هم برای باز کردن دروازه حریف تبریزی کافی نبود و این فرصت توسط محسن الغسانی از دست رفت.

سپاهان در حال حاضر کی‌روش استنلی، سجاد شهباززاده، محمد محبی، رضا میرزایی، علیرضا صادقی، روح‌الله باقری، محمدرضا حسینی و محمدرضا خلعتبری را به عنوان نیروهای تهاجمی در اختیار دارد و باید دید در لیگ برتر و مسابقات رسمی می‌تواند با استفاده از این نفرات مشکل خط حمله و گلزنی خودش را برطرف کند یا نه.

محرم نویدکیا هم در صحبت‌هایش پس از پایان بازی به این مشکل جدی تیمش اشاره کرده و آن را موجب نگرانی دانست.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها