رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 521877

حمله به ماموران انتظامی زاهدان با سلاح سرد؛ متهمان بازداشت شدند

ساعت24-فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی و تعرض به ماموران انتظامی در میدان کوزه شهر زاهدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری بیان کرد: ۲۴ آبان ماه سال جاری در پی انتشار کلیپی از حمله تعدادی اراذل و اوباش به سمت مأموران در حال انجام مأموریت که در پی یک درگیری مسلحانه بین تعدادی از افراد مسلح با یکدیگر در میدان کوزه شهر زاهدان انجام شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی و انتظامی شهر زاهدان قرار گرفت.

وی گفت: در پی این درگیری مأموران برای بررسی صحنه سریعاً به محل اعزام شدند که بلافاصله با حضور به موقع پلیس این افراد متواری ولی تعدادی از این افراد به مأموران در محل با سلاح سرد حمله می‌کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: بلافاصله مأموران در محل وارد عمل شده و به منظور رعایت حقوق شهروندی دیگر مردم، با رعایت موازین قانونی اقدام به شلیک تیر هوایی می‌نمایند که در این حین یکی از متهمان متواری می‌شود، که پیگیری مأموران برای دستگیری عاملان ادامه داشت تا اینکه مخفیگاه این افراد شناسایی شد.

سردار طاهری بیان کرد: با هماهنگی قضائی در این رابطه ۲ نفر از متهمان در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از آنان یک قمه کشف شد.

وی با بیان اینکه یک نفر از متهمان نیز در حالی که قصد خروج از مرزهای شرقی کشور را داشت توسط مأموران پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شد، اظهار داشت: از مخفیگاه این متهم یک قبضه سلاح شکاری، ۲ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش، مقادیری مهمات جنگی و ۲ تیغه خشاب کلت کمری کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی از عزم جدی پلیس برای برخورد با هرگونه ناامنی و شرارت در سطح جامعه خبر داد و بیان داشت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و برخورد با برهم‌زنندگان آسایش و آرامش مردم در دستور کار نیروی انتظامی استان قرار دارد.

سردار طاهری در پایان از همکاری خوب دستگاه قضائی در اجرای طرح‌های انتظامی قدردانی کرد و افزود: تعامل و حمایت دستگاه قضائی از پلیس، نقش مؤثری در ارتقا امنیت اجتماعی و احساس امنیت در جامعه دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها