رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 522171

خبر مهم برای متقاضیان وام یک میلیون تومانی کرونا

ساعت24-از امروز ثبت نام دریافت وام بلاعوض یک میلیون تومانی معیشتی برای سرپرست خانوار آغاز شده و تا سه‌شنبه ۱۱ آذر ماه ادامه دارد.

در ماه های گذشته و با تصویب ستاد ملی کرونا مقرر شده که در کنار حمایت از کسب‌وکارها، نزدیک به ۳۰ میلیون نفر یعنی حدود ۱۱ میلیون خانوار نیز از حمایت‌های معیشتی دولت برخوردار شوند. بر اساس این مصوبه، این ۱۱ میلیون خانوار مشمول پرداخت تسهیلات قرض­‌الحسنه یک میلیون تومانی با نرخ کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت اقساط ۳۰ ماهه از منابع یارانه معیشتی ماهانه خانوار می‌شوند.

گفتنی است تمام افرادی که در نوبت قبل، وام کرونای معیشتی دریافت کرده‌اند و درآمد ثابت ندارند، می‌توانند برای دریافت وام یک میلیون تومانی ثبت نام کنند.

این درحالی است که افراد دارای درآمد ثابت از جمله کارمندان دولت، شرکت‌های دولتی یا نهادها عمومی غیر دولتی، بازنشستگان، بیمه پرداز سازمان تامین اجتماعی یا سایر صندوق های بازنشستگی شامل این طرح نمی‌شوند.

چگونگی ثبت درخواست وام یک میلیونی

متقاضیان فقط کد ملی خود را از تلفن همراه ثبت شده به نام سرپرست خانوار به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال کنند. (شهروندان عزیز تنها یک بار پیامک ارسال کنند.)

مرحله اول : پیامک سرپرست خانوارها از امروز سه شنبه ۴ آذر تا سه شنبه ۱۱ آذر به مدت یک هفته دریافت می‌شود.

مرحله دوم : پس از پایان مهلت ارسال پیامک توسط سرپرست خانوارها، یک هفته از ۱۲ آذر تا ۱۹ آذر، داده‌های اطلاعاتی پایش خواهد شد.

مرحله سوم : در هفته سوم از ۲۰ آذر الی ۲۷ آذر به پیامک های دریافتی مشمول با سرشماره v.refah پاسخ داده می‌شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها