رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 522232

آن‌چه باید از هفته چهارم لیگ قهرمانان فوتبال اروپا بدانیم

ساعت 24 -لیگ قهرمانان فوتبال اروپا پس از سه هفته وقفه از امشب (سه‌شنبه ۲۴ نوامبر) دوباره برگزار می‌شود. در حالی که هنوز دو هفته دیگر از رقابت‌های گروهی باقی مانده است، تعدادی از غول‌های فوتبال اروپا و از جمله سه تیم انگلیسی می‌توانند صعود خود را قطعی کنند.

dir="RTL">چه نتایجی امشب باید رقم بخورد تا تکلیف صعود یا حذف این تیم‌ها مشخص شود؟

گروه E

در این گروه امشب رن با چلسی و کراسنودار با سویا بازی می‌کنند.

چلسی ۷ امتیازی امشب می‌تواند صعودش را قطعی کند البته اگر سویا (رتبه دوم گروه با ۷ امتیاز) دست‌کم مقابل کراسنودار به تساوی برسد.اگر تیم اسپانیایی در روسیه بازی را ببرد، چلسی در صورتی صعود می‌کند که در فرانسه نبازد. اگر چلسی برنده شود، آن‌ها فقط به تساوی سویا نیاز دارند. اگر کراسنودار برنده شود، آن‌گاه چلسی برای صعود باید بازهم انتظار بکشد.پیروزی برای چلسی و سویا به معنای حضور هر دو تیم در مرحله بعد و حذف کراسنودار و رن خواهد بود.

گروه H

در این گروه امشب منچستر یونایتد با باشاک‌شهیر استانبول و پاری‌سن‌ژرمن با لایپزیگ بازی می‌کنند. این یکی از دو گروهی است که رقابت در آن بسیار نزدیک است.منچستر یونایتد (۶ امتیاز) نمی‌تواند صعودش به مرحله حذفی را این هفته قطعی کند. با توجه به این که در صورت مساوی بودن امتیازها اول به نتیجه دیدار مستقیم نگاه می‌شود تا تفاضل گل، با توجه به ناکامی در بازی رفت در استانبول، اگر یونایتد به باشاک‌شهیر ببازد، در پایان مرحله گروهی احتمال عدم صعودش نیز وجود دارد.

گروه G

در این گروه امشب دینامو کیف با بارسلونا و یوونتوس با فرنتس واروش بازی می‌کنند.بارسلونا (۹ امتیاز) اگر برنده شود به مرحله حذفی صعود می‌کند. یوونتوس (۶ امتیاز) هم اگر بازی را ببرد یا بارسا شکست نخورد، به این تیم در مرحله بعد ملحق خواهد شد.تساوی هم برای صعود بارسلونا کافی خواهد بود اگر یوونتوس نبازد. فرنتس واروش و دینامو کیف (هر دو یک امتیاز) برای صعود باید تمام مسابقاتشان را ببرند.

گروه F

در این گروه امشب دورتموند با بروژ و لاتزیو با زنیت سن‌پترزبورگ بازی می‌کنند.هیچ تیمی نمی‌تواند صعودش را قطعی کند، اما اگر زنیت (یک امتیاز) مسابقه‌اش را ببازد و دورتموند (۶ امتیاز) برنده شود، این تیم حذف خواهد شد.

گروه C

در این گروه چهارشنبه شب المپیاکوس با منچستر سیتی و مارسی با پورتو بازی می‌کنند.منچستر سیتی (۹ امتیاز) اگر بتواند یک امتیاز هم در آتن بگیرد، راهی مرحله حذفی خواهد شد. مارسی (بدون امتیاز) اگر در خانه به پورتو (۶ امتیاز) ببازد، حذف می‌شود.

گروه D

در این گروه چهارشنبه شب لیورپول با آتالانتا و آژاکس با میتیولن بازی می‌کنند.

لیورپول (۹ امتیاز) اگر در آنفیلد مقابل آتالانتا (۴ امتیاز) پیروز شود به مرحله حذفی صعود می‌کند. برای لیورپول تساوی هم کافی خواهد بود اگر آژاکس (۴ امتیاز) نتواند میتیولن را ببرد. نماینده دانمارک در صورت باخت، حذف خواهد شد.

آتالانتا: تیم کوچکی که تسلیم 'بمب بیولوژیک' هم نشد

گروه A

در این گروه چهارشنبه شب اتلتیکو مادرید با لوکومتیو مسکو و بایرن مونیخ با سالزبورگ بازی می‌کنند.

بایرن مونیخ (۹ امتیاز) اگر سالزبورگ را ببرد راهی مرحله حذفی خواهد شد. مساوی هم برای بایرن کافی خواهد بود اگر لوکومتیو (یک امتیاز) نتواند اتلتیکو (۴ امتیاز) را شکست دهد.

گروه B

در این گروه چهارشنبه شب مونشن گلادباخ (۵ امتیاز) با شاختار دونتسک (۴ امتیاز) و اینتر میلان (۲ امتیاز) با رئال مادرید (۴ امتیاز) بازی می‌کنند.در گروه بی پس از بازی‌های این هفته با هر نتیجه‌ای نه تیمی صعود می‌کند و نه تیمی حذف می‌شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها