رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 522988

روح گرت بیل درون هازارد!

ساعت24-هافبک بلژیکی مانند مهاجم سابق رئال مادرید مدام مصدوم می شود.

به نقل از بی ساکر، رئال مادرید شنبه در هفته یازدهم لالیگا برای سومین بار شکست خورد و در خانه ۲ بر یک مغلوب آلاوس شد. البته این شکست بدترین خبر برای تیم زین الدین زیدان نبود.

با وجود این که سفیدپوشان سه امتیاز مهم را از دست دادند خیلی از نگاه ها به سمت ادن هازارد معطوف شد که در نیمه اول به دلیل آسیب دیدگی زمین را ترک کرد. دوباره یک وقفه در دوران حضور هافبک بلژیکی در رئال مادرید به وجود آمد. او بیش از یک سال است که در تیم اسپانیایی بازی می کند اما هرگز نتوانسته است بدرخشد و مصدومیت ها اجازه نداده است به رهبر تیمش تبدیل شود.

مادرید پیش از این در رابطه با گرت بیل چنین شرایطی را تجربه کرده بود و به نظر می رسد این داستان در رابطه با هازارد هم تکرار خواهد شد. تاکنون هافبک بلژیکی هفت بار آسیب دیده است. این مصدومیت ها نزدیک به ۳۰۰ روز بازیکن مادرید را از میادین دور نگه داشته و موجب شده است تنها در ۲۸ بازی به میدان برود.

مشکلات عضلانی، آسیب دیدگی از مچ پا و ابتلا به ویروس کرونا موجب شدند هازارد هرگز نتواند از تابستان ۲۰۱۹ روی فرم باشد. هافبک بلژیکی از ۱۸۶۱ دقیقه بازی تنها سه گل به ثمر رسانده است و تعداد پاس های گلش به عدد هفت می رسد. این یک آمار ضعیف برای کسی محسوب می شود که وارث شماره هفت کریستیانو رونالدو است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها