رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 523068

تعطیلات خونین «روز شکرگزاری» در شیکاگو؛ 37 تیراندازی، 9 کشته

ساعت24-طبق گزارش رسانه‌های آمریکایی، شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی آمریکا در تعطیلات پایانی هفته که با «روز شکرگزاری» مصادف بود، 37 تیراندازی را به ثبت رساند که 9 کشته و چند زخمی بر جا گذاشت.

طبق گزارش مقامات شیکاگو، در پی ۳۷ تیراندازی در این شهر در روزهای پایانی هفته، ۹ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزاش شبکه «فاکس نیوز» به نقل از «سی‌بی‌اس شیکاگو»، در اولین تیراندازی مرگبار که صبح جمعه به وقت محلی رخ داد، یک مرد ۳۰ ساله بر اثر اصابت گلوله به سرش در مرکز پزشکی شیکاگو جان باخت. در همان ساعت یک تیراندازی دیگر در خارج یک پمپ بنزین رخ داد که قربانی بعد از اصابت گلوله به سینه‌اش در بیمارستان جان خود را از دست داد.

به گزارش سان تایمز، یک پسر چهارده ساله در بین کسانی بوده که در تیراندازی روز یکشنبه در غرب شیکاگو در ایالات ایلینوی آمریکا زخمی شدند.

طبق گزارش هفته گذشته این نشریه، شیکاگو بعد از گذراندن یک آخر هفته خشونت‌بار دیگر، به رکورد ۷۰۰ مورد قتل در سال جاری رسید که دو مین بار در دو دهه است که چنین رکوردی را ثبت می‌کند.

آمار پلیس شیکاگو افزایش ۵۳ درصدی تیراندازی و قتل را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد. در ماه آوریل، یکی از اهداف پلیس این شهر این بود که آمار قتل را زیر ۳۰۰ مورد نگه دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها