رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 523104

۹۳ درصد جرایم مربوط به سرقت است

ساعت24-جانشین فرمانده ناجا گفت: در راستای پیشگیری و کاهش جرایم ضمن اینکه مطالبه گری از سازمان ها و نهادها را بایستی در دستور کار قرار داد، مسئول سازی در تولید و گسترش امنیت نیز انجام شود.

سردار قاسم رضایی در جمع فرماندهان انتظامی استان قزوین با اشاره به نقش پلیس در تامین و استقرار نظم و امنیت کشور و برخورد قاطع با اراذل و اوباش و مخلان امنیت عمومی گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت داخلی، ملی، روابط بین الملل و پروژه های اجتماعی و امنیتی نقش و جایگاه بالایی دارد.

جانشین فرمانده انتظامی با اشاره به سطوح مختلف جایگاه ناجا اظهارکرد: برآورد عملیاتی یعنی توجه به روحیه، بصیرت، مهارت، اعتقادات، منش، رفتار و آموزش کارکنان و ما در برآورد عملیاتی موضوع فرهنگ سازمانی را دنبال می کنیم.

وی اضافه کرد: ناجا به عنوان سازمانی بزرگ، عمیق و تاثیرگذار در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... دارای فرهنگ غنی سازمانی است و نبایستی در مقابل هر تهدیدی آسیب پذیر و با اتکا به فرهنگ سازمانی باید کاملا محکم و استوار باشد.

جانشین فرماندهی انتظامی ناجا با بیان اینکه پلیس خدمتگزار مردم است و با هر مجرم مقتدرانه برابر قانون برخورد می کند، تصریح کرد: عزت سازمان، سرمایه است و آن را با اقتدار و قداست باید حفظ کرد.

رضایی خاطر نشان کرد: ۹۳ درصد جرایم مربوط به سرقت ها است و فرماندهان و مدیران انتظامی با افزایش نگهبان محله، توسعه شبگردها و دشتبان در راستای پیشگیری از وقوع سرقت و با اقدامات هوشمندانه و برنامه ریزی شده و کشف به موقع سرقت، سرقت ها را کاهش و احساس امنیت را در جامعه حفظ کنند و ارتقا دهند.

وی افزود: باید هزینه های جرم متناسب با آن باشد. از این رو پلیس بایستی در راستای پیشگیری و کاهش جرایم ضمن اینکه مطالبه گری از سازمان ها و نهاد ها را در دستور کار قرار دهد، بایستی مسئول سازی در تولید و گسترش امنیت نیز انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، جانشین فرمانده ناجا در پایان بر لزوم توجه و اهتمام به قرارگاه های تحول کوپ و قرارگاه ارتقای و حفظ امنیت اخلاقی و اجرای مطلوب و مستمر طرح های ناظر یک و دو تاکید کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها