رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 529819

شباهت یحیی و فکری؛ دیدارهای ۶ امتیازی پَر

ساعت 24-استقلال و پرسپولیس در این فصل و در دیدارهای مهم ۶ امتیازی به نتایج مورد نظر دست پیدا نکرده‌اند. جدال‌ مستقیم بین تیم‌های مدعی قهرمانی حساسیت ۲ چندان دارد و به اصطلاح ۶ امتیازی است.

هر فصل با توجه به شرایط تیم‌ها و اوضاعی که در گذشته داشته‌اند چند تیم به عنوان مدعی قهرمانی معرفی می‌شوند. در این فصل هم پنج تیم پرسپولیس، استقلال، تراکتور، سپاهان و فولاد جزو مدعیان اصلی قهرمانی هستند. به طور طبیعی جدال‌های مستقیمی که بین این تیم‌ها برگزار می‌شود حساسیت ۲ چندان دارد و به اصطلاح ۶ امتیازی است.

در لیگ بیستم اما سرخآبی‌های پایتخت تا این برهه از فصل که تقریبا یک سوم آن گذشته، نتوانسته‌اند در بازی‌های ۶ امتیازی به برتری برسند. آنها یک بار مقابل هم قرار گرفتند که ماحصلش تساوی پُرگل ۲ بر ۲ بود. اما به جز این، یک بازی ۶ امتیازی دیگر برای هر کدام به ثبت رسیده است.

استقلال در هفته دوم به مصاف فولاد خوزستان رفت و با نتیجه ۲ بر یک به میزبان خود نتیجه را واگذار کرد. تیم فکری با یک گل پیش بود اما ۲ گل دریافت کرد و مانند بازی با پرسپولیس فرصت جبران به وجود نیامد. در سوی مقابل تیم تحت هدایت «یحیی گل‌محمدی» نیز در هفته هفتم به دیدار سپاهان رفت و در برابر میهمان خود با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شد. اگر درخشش «حامد لک» نبود احتمال داشت که طلایی‌پوشان برد را از آن خود کنند و همین یک امتیاز هم از چنگ سرخپوشان خارج شود.

حالا باید دید در ادامه مسابقات و در دیگر بازی های ۶ امتیازی «یحیی گل‌محمدی» و «محمود فکری» چه نتایجی را به دست می‌آورند. از دست دادن امتیازات بیشتر به خصوص در دیدارهای حساس در پایان فصل می‌تواند حسرت بسیار فراوانی را به بار بیاورد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها