رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 529861

انتقاد شدید کره شمالی از ردیابی دقیق رژه نظامی این کشور توسط کره جنوبی

ساعت24-خواهر رهبر کره شمالی با انتقاد از ردیابی دقیق رژه نظامی ارتش این کشور در پیونگ یانگ و تمسخر مقامات کره جنوبی تاکید کرد، آیا آنها کاری دیگری ندارند؟ فقط دنبال ردیابی دقیق جشن‌های کره شمالی هستند؟

خواهر رهبر کره شمالی که جایگاه قدرتمندی در پیونگ یانگ دارد از نظارت و ردیابی دقیق رژه نظامی ارتش این کشور که به صورت شبانه در پیونگ یانگ برگزار شده است شدیدا انتقاد کرد.

روز دوشنبه مقامات اطلاعاتی و نظامی کره جنوبی اعلام کردند که نشانه‌هایی در اختیار دارند که نشان می‌دهد ارتش کره شمالی همزنان با برگزاری کنگره خلق حزب کارگران این کشور به صورت شبانه یک رژه نظامی برگزار کرده است.

«کیم یو جونگ» روز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای که خبرگزاری رسمی کره شمالی آن را منتشر کرده است، مقامات کره جنوبی را احمق و رفتارهای آنها را خنده دار خواند و گفت: کره شمالی فقط یک رژه نظامی برگزار کرده است نه رزمایش نظامی. در این رژه کسی را هدف قرار نداده و هیچ چیزی نیز شلیک نشده است.

خواهر رهبر کره شمالی با مسخره کردن مقامات نظامی و اطلاعاتی کره جنوبی افزود: آیا آنها کاری دیگری ندارند. فقط دنبال ردیابی دقیق برگزاری جشنهای کره شمالی هستند؟

وی در عین حال هشدار داد که همه این چیزها در آینده مورد حسابرسی قرار خواهد گرفت.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، ستاد مشترک نیروهای مسلح کره جنوبی روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تحرکاتی را ثبت کرده که نشان می‌دهد کره شمالی همزمان با برگزاری نشست کنگره حزب حاکم، رژه نظامی برگزار کرده است.

سئول گفته، این رژه شبانه در میدان «کیم ایل سونگ» واقع در پیونگ‌یانگ رصد شده و البته احتمال این نیز وجود دارد که یک تمرین نظامی بوده باشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها