رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 529902

دستیار عالی رهبر انقلاب: آمریکایی ها احمق هستند /آمریکا به دلارهای نفتی و سلاح چسبیده است اما...

ساعت24-دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: ترامپ و رژیم کاپیتالیسم آمریکا نمی فهمد که شهادت یعنی چه؟ اینها فقط به دلارهای نفتی و سلاح ها چسبیده‌اند و اصلاً نمی فهمند، قدرت آنها از درون آمریکا دچار فروپاشی می شود و از بیرون دوران فروپاشی آمریکا و هیمنه پوشالی آنها شروع شده است.

سردار سرلشکر پاسدار صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در مراسم پاسداشت اولین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی که با حضور اعضاء هیات علمی، مسئولان و مدیران سازمان سمت در این سازمان برگزار شد، با عنوان الگوی مدیریتی و عمق بخشی انقلاب اسلامی در مکتب شهید سلیمانی سخنرانی کرد و با اشاره به سابقه 40 ساله آشنایی با شهید سلیمانی گفت: حدود ۴۰ سال با شهید بزرگوار سپهبد سلیمانی از نزدیک آشنا بودم و رفت و آمد داشتیم و در کنار هم سال ها جنگیدیم، اگر بخواهم مکتب شهید سلیمانی را خلاصه کنم می گویم مکتب شهید سلیمانی مکتب اسلام ناب و مکتب انقلاب اسلامی یعنی مکتب امام و مکتب مقام معظم رهبری است.

سرلشکر صفوی با اشاره به عملکرد راهبردی شهید سلیمانی گفت: یکی از عوامل موثر در شکست استراتژی سیاسی نظامی آمریکا و هم پیمانان آن در اشغال دو کشور مظلوم مسلمان افغانستان و عراق که با هدف شکل گیری قدرت هژمون آمریکا در مقیاس جهانی صورت گرفته بود ، عملکرد حاج قاسم سلیمانی تحت تدابیر مقام معظم رهبری و شورای عالی امنیت ملی ما بود البته مبارزات قهرمانانه ملت مظلوم افغانستان و ملت شجاع عراق و نخبگان و روحانیون معظمی که در این دو کشور عزیز بودند تاثیرگذار بوده است ولی حاج قاسم در صحنه میدانی حضور داشت و آمریکایی ها یک شکست راهبردی از مکتب شهید سلیمانی خوردند.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از ایسنا بخوانید؛

* آمریکایی ها آنقدر احمق بودند که دو قدرت اصلی و رقیب استراتژیک خود را یعنی چین در حوزه اقتصادی و روسیه در بعد نظامی را نادیده گرفتند و غفلت کردند. قدرت اقتصادی چین و قدرت نظامی روسیه افزایش یافت در حالی که اینها در عراق و افغانستان به اهداف خود دست نیافتند و برنده این اشتباه استراتژیک شان هم ایران بود چرا که دشمنان جمهوری اسلامی ایران در عراق و افغانستان به دست آمریکایی‌ها نابود شدند.

*{ با اشاره به روند شکل گیری دوران افول قدرت آمریکا در دو بعد داخلی و خارجی}: دوران افول و اضمحلال آمریکایی ها شروع شده است و بخشی از آن مربوط به شکل گیری انقلاب اسلامی بوده است ولی این دو جنگ ، قدرت آمریکایی ها را افول و نزول داد.

* افول قدرت آمریکایی ها نتیجه عملکرد حاج قاسم سلیمانی است، همانطور که نیروهای ارتش سرخ شوروی سابق که افغانستان را اشغال کردند و سپس مجبور به فرار از افغانستان شدن آمریکایی ها هم بدتر از آنها مجبور به فرار از افغانستان خواهند شد و همانطور که عراق به دست انگلیسی ها افتاد و مردم عراق و روحانیون آن با انگلیسی ها جنگ را شروع کردندو انگلیسی ها مجبور به شکست و فرار از عراق شدند، آمریکایی‌ها هم نیز مجبور به شکست و خروج از عراق قدرتمند خواهند شد.

*{ با اشاره به تلاش آمریکایی - صهیونیستی و برخی از کشورهای عربی در شکل دهی داعش و برنده کارزار مقابله با داعش}: در نتیجه اشتباه استراتژیک آمریکا و شکست داعش، ایران قدرت اول منطقه غرب آسیا شد و قدرت ایران از ایران به عراق سوریه لبنان و مدیترانه رسید.

* ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران آنها را یک شکست راهبردی برای آمریکا و و رئیس جمهور خبیث و جنایتکار و تروریست آمریکایی ها است و ترور حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و چندین نفر از یاران آنها به صورت نامردی و جنایتکارانه بود ،هیچ کدام از روسای جمهوری سابق آمریکا به نادانی، حماقت و فاسد بودن و جنایتکاری شخص ترامپ نبودند.

* آمریکایی ها از جوشش قدرت خون شهید سلیمانی در امت‌های اسلامی خبر نداشتند و ترامپ فهمید چه اشتباهی کرده است و این میلیون‌ها جمعیت نه فقط در ایران بلکه در اقصی نقاط جهان تنفر را علیه آمریکایی‌ها و علیه ظالمین و اشرار به پا کرد، ترامپ و رژیم کاپیتالیسم آمریکا نمی فهمد که شهادت یعنی چه؟ اینها فقط به دلارهای نفتی و سلاح ها چسبیده‌اند و اصلاً نمی فهمند، قدرت آنها از درون آمریکا دچار فروپاشی می شود و از بیرون دوران فروپاشی آمریکا و هیمنه پوشالی آنها شروع شده است و این سقوط آمریکایی ها اجتناب ناپذیر است و دولت جدید آمریکا هم نمی تواند مانع سقوط هیمنه آمریکا شود، سقوط رژیم استکباری آمریکا قابل بازگشت نیست.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها