رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 529912

داود فنایی: مگر میشود یک مدیر اینقدر به پرسپولیس ضربه بزند

ساعت24- مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است انتقاد سرمربی این تیم از رییس هیئت مدیره این باشگاه حرف همه پرسپولیسی‌ها بوده است.

داود فنایی دستیار یحیی گل محمدی در خصوص دیدار تساوی دو - دو پرسپولیس و استقلال در دربی پایتخت، شرایط این روزهای سرخپوشان، برخی حواشی به وجود آمده، ناراحتی یحیی گل‌محمدی از مهدی رسول‌پناه و... صحبت‌هایی را انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

*ما در دربی موقعیت‌های بسیار عالی داشتیم اما با بدشانسی آنها از دست دادیم. همه دیدید که ما چه تیمی باکیفیتی هستیم. دیدید که بعد از بازی هم، تیم حریف از گرفتن مساوی خوشحال بود.

*با پیروزی در بازی‌های عقب مانده به جدول برمی‌گردیم. بچه‌ها از جان مایه می‌گذارند تا این اتفاق رخ دهد. از آن طرف هواداران هم مثل همیشه پشت ما بودند و هستند تا ما به جایگاه اصلی‌مان برگردیم.

*لیگ، یک ماراتن کامل است و همین الان کلی بازی و امتیاز تا پایان لیگ مانده. نمی‌شود از الان گفت چه تیمی قهرمان است. نقاط ضعف‌مان را برطرف می‌کنیم تا بتوانیم به کورس قهرمانی برگردیم.

*این را بدانید که جام قهرمانی را روز آخر می‌دهند. ما پا پس نمی‌کشیم و علی‌رغم تمام مشکلاتی که وجود دارد می‌جنگیم.

*مگر نوراللهی کم برای پرسپولیس زحمت کشیده و گل حساس زده؟ احمد در پستی بازی می‌کند که پست تخصصی است اما می‌بینید با اینکه پست تخصصی‌اش نیست می‌بینید که چقدر تلاش می‌کند و چقدر دوندگی دارد.

*هیچ بازیکنی که از عمد در دربی موقعیت خراب نمی‌کند. تمام بازیکنان ما با تمام توان در دربی بازی کردند. باور نمی‌کنید در تمرین ریکاوری بعد از دربی هیچ بازیکنی توان دویدن نداشت.

*همه جهان دیدند که آن توپ پنالتی نبود اما برخی‌ برای این که مقابل هواداران‌شان خودشیرینی کنند می‌گویند داور برای استقلال پنالتی نگرفته است.

*باور کنید تعداد زیادی از استقلالی‌ها به من پیام دادند و گفتند که ما شانس آوردیم ۴،۵ گل نخوردیم. بعضی‌ها یاد گرفتند روی نیمکت شلوغ‌کاری کنند و ضعف‌های‌شان را با داد و بیداد الکی بپوشانند. خیلی جالب است که کرمانشاهی (داور دربی) می‌گفت صدا از نیمکت پرسپولیس در نمی‌آید اما آن طرف داد و فریاد می‌کنند. بعضی‌ها یاد گرفتند که فقط روی نیمکت داد و فریاد کنند یا حرف‌های بی‌مورد بزنند تا شاید داور را تحت‌تاثیر قرار بدهند.

*یحیی حق دارد. ۶۰،۷۰ درصد تیم ما جدا شدند. یک مربی در این شرایط باید چه کار کند؟ حرفی که یحیی زد حرف همه هواداران و همه تیم پرسپولیس است. مگر می‌شود یک مدیر اینقدر به پرسپولیس ضربه بزند و باز هم در باشگاه مشغول به کار باشد؟ اینها فوتبالی نیستند که وقتی بشار می‌رود می‌گویند اتفاقی رخ نمی‌دهد. شما ببینید بشار، شجاع، ترابی و بقیه که از پرسپولیس جدا شدند الان در چه فرمی قرار دارند. ما اگر همه بازیکنان‌مان را داشتیم تیم دیگری بودیم. مثل بازی با شارجه که آن تیم اصلی ما بود که با یک تاکتیک و با یک شرایط عالی بازی می‌کرد اما اجازه نمی‌دهند ما آرامش داشته باشیم. آقایان اگر چوب لای چرخ ما نگذارند موفق می‌شویم. وظیفه مدیر پول درآوردن و کار مدیریتی است و وظیفه کادرفنی هم کار فنی.

*این را بدانید که پرسپولیس ارث پدری ما نیست. ما یک زمانی به عنوان بازیکن در این تیم تلاش کردیم و حالا هم به عنوان مربی با تمام توان کار می‌کنیم و یک رور هم می‌رویم. همچنین از تمام هواداران و بازیکنان تشکر می‌کنم که همیشه پشت کادرفنی و پشت پرسپولیس هستند و ما را حمایت می‌کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها