رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 530062

۱۴۰۰، سال پرترافیک برای ورزش کارگری

ساعت 24-رییس فدراسیون ورزش کارگری از اعزام کاروان ورزش کارگری در ۷ رشته ورزشی به مسابقات جهانی ایتالیا در خرداد سال آینده خبر داد.

جواد رمضی در گفت و گو ی اظهار کرد: هر چند به دلیل کرونا آسیب زیادی به ورزش کارگری وارد شد و از ۷۵ مسابقه قهرمانی کشور پیش بینی شده تنها موفق به اجرای بیش از ۲۵ مسابقه شدیم، اما در حال حاضر با بهتر شدن شرایط و در فاصله زمانی ۲ ماه تا پایان سال سعی داریم برنامه های عقب افتاده را جبران کنیم.

وی از برگزاری مسابقات دارت و پتانگ به صورت مجازی در دی ماه و مسابقات قهرمانی کشور دوومیدانی و والیبال ساحلی در بهمن خبر داد و افزود: مسابقات قهرمانی کشور دوومیدانی در دو بخش زنان و مردان اول تا پنجم بهمن در خوزستان و والیبال ساحلی به میزبانی هیات هرمزگان برگزار خواهد شد.

رمضی همچنین با بیان این که به دنبال رایزنی برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رشته های تنیس روی میز، شطرنج و کشتی ساحلی تا پایان سال هستیم، گفت: با توجه به اعزام کاروان ورزش کارگری در ۷ رشته ورزشی ننیس روی میز، والیبال ساحلی، کشتی ساحلی، کاراته، شنا، دوومیدانی و جودو به مسابقات جهانی ایتالیا، سعی داریم تا پایان سال با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، نفرات اعزامی به این مسابقات را مشخص کنیم.

رییس فدراسیون ورزش کارگری با اشاره به برگزاری ۲۶ مجمع هیات های استانی تا پایان سال، تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون به دلیل شیوع کرونا تنها موفق به برگزاری چند مجمع شدیم و تقریبا ۲۶ هیات استانی ورزش کارگری باقی مانده که هنوز تکلیف آنها مشخص نیست، تصمیم داریم تا پایان سال این کار را نیز به اتمام برسانیم.

رمضی از برگزاری مسابقات تیروکمان جام شرکت ها برای نخستین بار در سایت تیروکمان خبر داد و افزود: این مسابقات در دو بخش زنان و مردان بهمن ماه در سایت تیروکمان برگزار خواهد شد.

وی همچنین از اعزام کاروان ورزش کارگری به مسابقات جهانی شرکت ها خرداد سال آینده خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات اواخر خرداد در یونان برگزار می شود که تصمیم داریم با ۱۵ تیم در این رویداد حضور پیدا کنیم.

رمضی در پایان با اشاره به حمایت ویژه کمیته ملی المپیک از ورزش کارگری، افزود: در سال جاری حمایت های ویژه کمیته ملی المپیک سبب شد تا مشکلی در اجرای برنامه های پیش بینی شده نداشته باشیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها