رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 142627

آینده استقلال در دست مهدی رحمتی/عکس کاپیتان با برادر رئیس جمهور

ساعت 24- انتشار عکس رحمتی با حسین فریدون می‌تواند این موضوع را بار دیگر ثابت کند که وی رابطه بسیار نزدیکی با دولتمردان عالیرتبه دارد و عموماً این بازیکن اهل بی‌گدار به آب زدن نیست و حتی شنیده می‌شود وی از اتفاق‌هایی که درون استقلال در حال رخ دادن است مطلع بوده و البته گزینه سرمربیگری آینده آبی‌ها به خوبی اطلاع دارد.

کیک تولد مهدی رحمتی
زمانی که مهدی رحمتی بدون هیچ قید و شرطی قراردادش را برای 3 سال با استقلال تمدید کرد، برای خیلی‌ها این سؤال پیش آمد که اگر امیر قلعه‌نویی دوباره به این تیم برگردد، تکلیف قرارداد 3 ساله او با تیم محبوبش چه می‌شود؟ مهدی رحمتی به دلیل اختلاف با امیر قلعه‌نویی فصل گذشته استقلال را ترک کرد و به پیکان پیوست و با برکناری او از سرمربیگری استقلال دوباره به تیم محبوبش برگشت.

رحمتی همواره قراردادهایش را یکساله می‌بست و شرط و شروط‌هایی هم در متن قراردادش می‌گنجاند. اما تمدید قرارداد با استقلال به مدت سه فصل و بدون شرط و شروط ضمن نشان از علاقه کاپیتان به استقلال و هواداران ان، خبر از نقش افرینی رحمتی در استقلال آینده می‌دهد.

حالا انتشار عکس رحمتی با حسین فریدون می‌تواند این موضوع را بار دیگر ثابت کند که وی رابطه بسیار نزدیکی با دولتمردان عالیرتبه دارد و عموماً این بازیکن اهل بی‌گدار به آب زدن نیست و حتی شنیده می‌شود وی از اتفاق‌هایی که درون استقلال در حال رخ دادن است مطلع بوده و البته گزینه سرمربیگری آینده آبی‌ها به خوبی اطلاع دارد. نزدیکان وزارت ورزش می گویند بهرام افشارزاده فصل آینده از مدیرعاملی استقلال کنار می‌رود و برای فصل جدید گزینه جدیدی خواهد آمد. قطعاً با توجه به اتفاقات و شایعات جدید می‌توان به راحتی فهمید که رحمتی به تمام این امور واقف بوده است و قراردادش را با چشم باز با آبی‌ها تمدید کرده است.

رحمتی در این فصل نشان داده که از نظر رفتاری و اخلاقی کاملاً با گذشته فرق کرده است و حتی گفته می‌شود در جلسه با حسین فریدون صحبت‌هایی درباره شرایط کلی ورزش، آینده تیم‌ملی و استقلال انجام داده است و به طور قطع او در تحولات آینده استقلال نقش بسزایی خواهد داشت. این اتفاقات در حالی است که رحمتی همواره در همه محافل عمومی و خصوصی از عملکرد گودرزی در وزارت ورزش تمجید کرده است. با این شواهد و اتفاقات رخ داده، عملاً باید حضور مخالفان کاپیتان در استقلال فصل بعد را منتفی بدانیم.

ورزش سه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها