رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 294204

بلیت فروشی حق باشگاه پرسپولیس است/ خدا کند در دبی میزبان الهلال باشیم

ساعت24-کاپیتان پرسپولیس گفت: باشگاه در حال تلاش کردن است تا دبی را به عنوان میزبان بازی برگشت با الهلال عربستان انتخاب کند اما متاسفانه فدراسیون تلاشی در این باره نمی‌کند.

سید جلال حسینی
سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مشکلات بلیت فروشی بازی شب گذشته و همچین رایگان شدن بازی اظهار داشت: بازیکن‌های ما نهایت تلاششان را می‌کنند و به نظر من این حق باشگاه است که پولی که هواداران ما بابت تماشای دیدار ما پرداخت می‌کند به باشگاه و بازیکنان برسد. این حق مسلم ماست، اما نمی‌دانم چه کارهایی انجام می‌شود تا این حق به صاحبش نرسد.

«خدا کند در دبی میزبان الهلال باشیم». کاپیتان قرمزها با بیان این مطلب افزود: ما به ستاره‌های رو پیراهن فکر نمی‌کنیم. باشگاه شرایط سختی دارد و با پرونده‌های زیادی از جمله بدهی ژوزه درگیر است. موضوع مهم این است که تیم ما باید حمایت شود تا بتوانیم بعد از مدت‌ها نام ایران را دوباره در آسیا زنده کنیم.باشگاه در حال تلاش کردن است تا دبی را به عنوان میزبان بازی برگشت با الهلال عربستان انتخاب کند اما متاسفانه فدراسیون تلاشی در این باره نمی‌کند. وضعیت ما در امارات بهتر است زیرا طرفداران بیشتری داریم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها