رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 212177

آب انتقالی یزد قطع شد/ یزد برای پنج ساعت آب دارد

ساعت 24-مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای یزد با اشاره به تخریب لوله آب انتقالی به استان یزد از منطقه‌ی کوهرنگ،‌ گفت: آب انتقالی به یزد توسط چند تن از اهالی منطقه اژیه اصفهان قطع شد.

"حسین غفوری" در مورد قطع لوله انتقال آب از کوهرنگ اصفهان به استان یزد،‌ اظهار کرد:شب گذشته حدود ساعت 10 شب تعدادی از اهالی منطقه‌ی اژیه‌ اصفهان با یک دستگاه تراکتور نسبت به تخریب و شکستن لوله یکی از حوضچه‌های لوله انتقالی آب به استان یزد اقدام کردند.

وی افزود: اهالی این شهر، همزمان با تخریب شیر لوله آب انتقالی، دو عدد تیر برق ایستگاه پمپاژ شماره چهار واقع در شهر ورزنه را هم شکسته و برق این ایستگاه را قطع کردند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد با بیان این که پرسنل این شرکت در استان از ورودی و خروجی پمپاژ آب انتقالی متوجه اتفاقات افتاده در مسیر شدند، بعد از اعلام گزارش این موضوع،‌ از صبح امروز عملیات تعمیر و بازسازی را در ایستگاه پمپاژ شماره چهار ورزنه و شیر حوضچه تخریب شده را آغاز کردند.

غفوری با اشاره به ذخیره حدود 100 هزار مترمکعب آب در مخازن یزد گفت: میزان ذخیره آب استان برای چهار تا پنج ساعت است و اگر عملیات بازسازی خط انتقال آب بیشتر شود، شهر و استان یزد با مشکل جدی بی آبی مواجه می شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم عملیات تعمیر و مرمت خط لوله انتقالی آب به استان یزد تا بعداز ظهر امروز تمام و خط انتقال مجدد وصل شود.

این مقام مسئول با بیان این که اتفاقات از این دست در حوزه شرقی استان اصفهان در حال وقوع است،‌ از مسولان استان اصفهان تامین جدی امنیت خط انتقال آب را خواستار شد و خاطرنشان کرد: مسئولان سیاسی امنیتی باید نسبت به رفع این مسائل و معضلات اقدام کنند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها