رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 349427

علایم عاشق شدن زنان چیست؟

رپورتاژ / زنان در بیان احساسات واقعی خود ریسک پذیر نیستند و اغلب مردان بر این باورند که پی بردن به عشق و احساس درونی یک زن در رابطه عاطفی بسیار سخت و طاقت فرساست و هیچ گاه نمی توان فقط با گوش کردن به حرف های او از تمایلات و احساس رمانتیکش سر درآورد!

div>چرا باید مطمئن شوید زنی عاشق شما شده یا خیر؟

وقتی دو نفر وارد یک رابطه عاطفی می شوند آینده رابطه برای هردوی آن ها مبهم است، یک مرد به دو دلیل ممکن است بخواهد از احساسات واقعی طرف مقابل آگاه شود:

دلیل اول اینکه عاشق این خانم شده و دوست دارد بداند آیا این عشق دوطرفه است یا خیر.

دلیل دوم ممکن است مردی به دلایل مختلف کاری یا خانوادگی با یک زن روابط دوستانه ای برقرار کند که دلیلی بر عشق نیست اما با مشاهده نشانه های غیرمعمول در خانم شاید بخواهد رابطه را قطع کرده یا در به تعادل رساندن احساسات او تلاش کند.

نشانه های عشق زن به مرد

1. یک زن عاشق گزینه های دیگر را پاک می کند

دختران در سن ازدواج معمولا گزینه های مختلف را بررسی می کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشند. اگر با وجود خواستگاران متعدد، به آن ها جواب رد داده و تمام حواس و تمرکزش روی شما معطوف شده و رفتارهای انحصارطلبانه در رابطه نشان می دهد، احتمالا عاشق شما شده است!

2. یک زن عاشق درباره آینده دور برنامه ریزی می کند

از نشانه های عشق یک زن این است که درباره آینده با شما صحبت خواهد کرد، برنامه ریزی های او به تعطیلات آخر هفته کفایت نمی کند بلکه ممکن است برای شش ماه یا یک سال بعد نیز از شما نظرخواهی کند.

یکی از واضح ترین مثال ها در این زمینه پرسیدن سوالاتی از این قبیل است: “اگر مجبور شوم از این شهر بروم چه می کنی؟” یا ” اگر محل کارم به جای دیگری منتقل شود با من می آیی؟” او برنامه های طولانی مدت زندگی اش را با عشقش در میان گذاشته و با توجه به نظر او برای آینده برنامه ریزی می کند.

3. یک زن عاشق هدایای معنی دار می خرد

وقتی زنی عاشق شود با خرید هدیه های خاص با طرف مقابل صحبت می کند.

وقتی از خانمی هدیه دریافت می کنید تقریبا می توانید مطمئن باشد که با خرید این هدیه خواسته چیزی به شما بگوید. هدیه خاص یک زن معمولا گران نیست بلکه نشان دهنده توجه خاص او و بهانه ای برای نشان دادن احساساتش است.

ممکن است مشغول خواندن کتاب مورد علاقه تان در کامپیوتر باشید و او با خرید نسخه کاغذی آن کتاب شما را شگفت زده کند یا لابه لای صحبت های شما متوجه شود به کارتون خاصی در کودکی علاقه داشته اید و نسخه قدیمی کارتون را برایتان تهیه کند.

4. یک زن عاشق عکس پروفایل عاشقانه انتخاب می کند

اگر به عشق او نسبت به خودتان شک دارید به عکس پروفایل یا متن بیو اینستاگرام او دقت کنید.

اگر قبلا از عکس پروفایل خاص افراد مجرد استفاده می کرده اما مدتی است عکس نوشته عاشقانه برای پروفایل انتخاب می کند، عکس نوشته غمگین یا عکس عاشقانه معنی دار در گروه های مشترک ارسال می کند یا عکس نوشته زیبا منظور دار برای شما می فرستد احتمال دارد به عشق تان گرفتار شده باشد.

5. یک زن عاشق همیشه شما را تشویق می کند

هرکس در زندگی گاهی دست به کارهایی می زند که ممکن است از نظر دیگران اشتباه باشد. اما عشق نگاه را تغییر می دهد. اگر دختر خانمی تفاوت های شما با دیگران را قبول کرده و حتی شما را تشویق می کند به احتمال زیاد عاشق شده، این از واضح ترین نشانه های عشق است.

6. یک زن عاشق به جای “من” از “ما” استفاده می کند

اگر زن مورد نظرتان هنگام صحبت کردن از کلمه “ما” استفاده می کند یعنی برای او تنها یک دوست معمولی نیستید بلکه خودش را با شما یکی در نظر گرفته و شادی هایش در گرو شادی شما خواهد بود.

یک زن عاشق برای دو نفر برنامه ریزی می کند نه یک نفر!

7. یک زن عاشق احساسش را ابراز می کند

اگرچه نمی توان تنها با شنیدن “دوستت دارم” به عشق یک نفر پی برد اما اگر زنی بعد از مدت ها برای اولین بار به شما می گوید دوست تان دارد شک نکنید که احساس قوی نسبت به شما دارد.

معمولا زنان در بیان احساسات خود ریسک زیادی نمی کنند، بنابراین اگر احساسش را به کلام می آورد مطمئنا عشق یا احساس مشابه آن را در وجود خود حس کرده است.

نشانه های دیگر …

وقتی زنی مدام به شما لبخند می زند، تن صدایش هنگام صحبت کردن تغییر می کند، جزئیات زندگی اش را برای تان تعریف می کند یا به بهانه های مختلف با شما تماس گرفته یا سر راهتان سبز می شود! احتمالا عاشق شده است.

چه باید کرد؟

روش مواجهه با این مسئله از دو حالت خارج نیست. اگر عاشق زنی شده و نشانه های عشق را در او نیز مشاهده می کنید تبریک می گوییم! به خاطر این کشف هیجان انگیز در رابطه تان جشن بگیرید.

اما اگر احساس متفاوتی دارید ممکن است لازم باشد با احترام در این مورد با او صحبت کنید. البته نباید در این مسئله شتاب زده عمل کنید اما نیاز است صادق و صریح باشید. بدون شک ادامه دادن رابطه ای که در آن عشق یک طرفه به وجود آمده به صلاح هیچ کدام از شما نخواهد بود.

منبع : سایت پرشین استار - مقاله نشانه های عاشق شدن زنان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها