چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

توهین الهام چرخنده به مادر یک دانشجو: مامانت اونجا بود

چرخنده

ساعت 24-الهام چرخنده در همایش با من قدم بزن پاسخ تندی به یکی از دانشجویان داد.

الهام چرخنده در همایش “با من قدم بزن” در دانشگاه محدث نوری گفت: آنجلینا جولی به افغانستان آمد و والله آرایش هم نداشت. سخنران همایش در پاسخ به سوال یکی از حاضران که پرسید شما آنجا بودید؟ گفت: نه مامانت بود.

وی در ادامه گفت: دقت کردید، به کسی که اینطور سوال میپرسد باید چنین جوابی داد، زدی ضربتی، ضربتی نوش کن.

 

برچسب‌ها

نظرات

  • ببببب ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۱:۵۵
    3 2
    چرا یک فرد بی فایده و گمنام را اینطوری گنده کردید و براش همایش گذاشتید....حالا این حرف ها را هم می زند خود کرده را تدبیرنیست.
  • حنانه ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۱۴:۲۱
    2 0
    مگه الگوی ما آنجلیناست که میگه تو افغانستان حجاب داشته،مگه برامون باید مهم باشه آنجلینا چجوری میچرخه ،مگه ما باید مثل اون خانوم باشیم؟
  • رحیم ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۲۲:۵۳
    3 1
    چرا بجای دعوت از اندیشمندان از این خانم با این نوع ادبیات گفتاری دعوت شده.
  • فاطمه غفاری ۱۳۹۴/۰۹/۰۴ - ۲۳:۱۳
    3 0
    اخه امثال این آدمارو چرا انقد گندهشون میکنید چقد تظاهر
  • ۱۳۹۴/۰۹/۰۵ - ۰۰:۳۷
    1 1
    امثال این ها برای مملکت و انقلاب خطرناکند.
  • محمد ۱۳۹۴/۰۹/۰۵ - ۰۰:۴۱
    1 1
    همش برا پوله
  • سمیه ۱۳۹۴/۰۹/۰۵ - ۰۹:۲۱
    2 0
    واقعا متاسفم برای این خانم فکر میکنه میتونه برای جوونای مملکت الگو باشه و با چاپلوسی این و اون سری تو سرا داشته باشه . واقعا متاسفم برای کسانی که به این جور آدمها که ادای فکر و زندگی روشن رو دارن مجال میدن .
  • امروز ۱۳۹۴/۰۹/۰۵ - ۱۱:۳۰
    2 0
    ریشه نداره که اینجوری صحبت میکنه
  • امروز ۱۳۹۴/۰۹/۰۵ - ۱۱:۳۲
    1 0
    مگه آدم قحطه که این شخص رو میارن تو دانشگاه ها صحبت کنه
  • علي ۱۳۹۴/۰۹/۰۵ - ۱۲:۵۷
    2 0
    نميدونم از كي پيروي ميكنه چون اهل بيت كه از اين شخصيت ها نداشتن با اين ادبيات
  • مهر ۱۳۹۴/۰۹/۰۵ - ۱۶:۴۴
    2 0
    متاسفم برای دانشگاهی که همچین ادمی رو میارن ، تا سخنرانی کنه. این خانم ادعا هم میکنه ، بعد به مادر همچین حرفی میزنه. کلمه ی مادر مقدسه ، من به این خانوم مثلا با ایمان پیشنهاد میدم دیگه حتی از خونشون هم بیرون نیان ،چه برسه به ادعا و سخنرانی و ....
  • احمد ۱۳۹۴/۰۹/۰۵ - ۲۱:۱۱
    1 0
    بدتر از همش برخوردی.که بعدا با دانشجو.صورت می.گیره
  • حسن ۱۳۹۴/۰۹/۰۶ - ۱۱:۵۹
    2 0
    خداوکیل دمتون گرم، نظر های بالا رو خوندم کلی به ملّت امیدوار شدم، خدا رو شکر مردم فهیم هستن و خوب تشخیص می دن ماهیت افراد رو.
  • آرزو ۱۳۹۴/۰۹/۰۷ - ۱۰:۲۶
    2 0
    میشه منم و تو خیابون به همه فحش بدم؟؟؟؟؟
  • رضا ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۰۹:۰۲
    3 0
    از كسي كه با داشتن يه بچه زندگي خانوادگيش از هم پاشيده نميشه توقع داشت که براي دختراي دانشجوي ما سخنران و الگو باشه.
  • مونا ۱۳۹۴/۰۹/۰۹ - ۱۸:۴۸
    2 0
    خیلی برا م عجیب بود این برخورد خانم . یه سوال پرسید اون دختر. دیگه توهین نبودش که بخاد با عصبانیت جواب بده خانم چرخنده
  • مریم ۱۳۹۴/۰۹/۱۴ - ۱۱:۴۱
    1 0
    ایشان یا از این طرف بام افتاده یا از اون طرف بام .اگه کسی بخواد واقعاً توبه کند به طور مخفی بین خودش وخدا هست .نه بلند گو دستش بگیره ودادبزنه . درضمن به کسی هم نباید کاری داشته باشد.هرکسی راتوگورخودش میگذارند.
  • ۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۲۰:۲۷
    1 2
    درست نیست اینقدر حمله به یک زن که رویه زندگی عوض کرده .کاری نکنیم فرداروز قیامت شرمنده خدا باشیم .

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.