رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 164548

تقابل دو برادر در یورو 2016 فرانسه +عکس

ساعت 24-بازی دو تیم ملی سوئیس و آلبانی در یورو 2016 اولین تقابل برادران ژاکا مقابل یکدیگر است.

2
گرانیت ژاکا، بازیکن تیم فوتبال آرسنال، که 41 بازی ملی برای سوئیس؛ جایی که در آن به دنیا آمده انجام داده است؛ امروز به مصاف برادر خود در تیم ملی آلبانی خواهد رفت.


گرانیت و تاولانت ژاکا تا رده جوانان برای تیم ملی سوئیس بازی کرده‌اند ولی بعد از آن برادر بزرگتر یعنی تاولانت تصمیم گرفت که آلبانی را برای بازی ملی انتخاب کند و برای این کشور 6 بازی ملی انجام داده است.


پیش از آغاز بازی دو تیم سوئیس و آلبانی در رقابت های یورو 2016 فرانسه، گرانیت ژاکا با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به اولین رویارویی با برادرش در زمین فوتبال ابراز احساسات کرد.

گرانیت ژاکا نوشت: برادر عزیزم، من و تو همیشه در کنار هم بودیم. اولین باری است که به‌عنوان دو رقیب در زمین مسابقه رو در روی هم قرار می‌گیریم و من امیدوارم که این اولین و آخرین بار باشد. ما به دنیا نشان خواهیم داد که حتی اگر 90 دقیقه رقیب هم باشیم ، باز هم مثل دو برادر در کنار هم خواهیم بود. یک مسابقه هرگز نمی‌تواند ما را نه به‌عنوان دو دوست و نه به‌عنوان دو برادر از هم جدا کند. برایت سلامتی و موفقیت در بازی فردا را آرزو می‌کنم. تو بهترین الگو برای من هستی و خواهی بود.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها