رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 169421

رنگ موی نسکافه ای روشن / فرمول طلایی رنگ موی نسکافه ای روشن و بدون دکلره و براق

رنگ موی نسکافه ای روشن / با دانستن فرمول طلایی رنگ موی نسکافه ای روشن به راحتی می توانید این رنگ را استفاده کنید. را در این مطالب ما طرز به دست آوردن و فرمول رنگ موی نسکافه ای روشن که شاید خیلی از خانمها علاقمند به آ ن رنگ باشند را با چند فرمول و همچنین انجام دادن این رنگ مو بدون دکلره را آموزش می دهیم .....

dir="RTL">برای به دست آوردن رنگ موی نسکافه ای روشن باید چند رنگ را با هم ترکیب کنید تا به رنگ موی دلخواهتان برسید :

رنگ موی نسکافه ای روشن :برای به دست آوردن این رنگ احتیاج به دکلره مو دارید یعنی باید موهای خود را دکلره کنید و به پایه 8 برسانید سپس رنگ موی خود را بگذارید ترکیب رنگ مو به این صورت می باشد :رنگ موی بلوند شکلاتی متوسط 3/2 تیوپ ورنگ موی کاراملی 3/1 تیوپ و اکسیدان شماره یک شما باید همه مواد را ترکیب کرده و به مدت 20 دقیقه روی موی دکلره شده قرار دهید .

عکس رنگ مو نسکافه ای

رنگ موی نسکافه ای براق

برای رنگ کردن موها پایه مو را بایددکلره کرده و به پایه شماره 8 برسانید . شما احتیاج به رنگ کاراملی روشن به مقدار 50 میل و بلوند شکلاتی روشن به مقدار 50 میل و بلوند روشن 20 میل واکسیدان شماره 1 به مقدار 180 میل و واریاسیون نقره ای 5 سانت داریم .

رنگ موی نسکافه ای بدون دکلره

البته این رنگ مو را نمی شود بدون دکلره به شکل ورنگ دلخواه درآورد ولی می توان بجای دکلره از رنگ موی 000 استفاده نمود و موها را تا پایه 7 روشن کرد. رنگ موی مورد نیاز به این شکل می باشد :بلوند نسکافه ای شماره 6 به مقدار 3/2تیوپ و بلوند کاپوچینو شماره 8 به مقدار 3/1 تیوپ و واریاسیون نقره ای به مقدار 3 سانت مورد نیاز می باشد .

رنگ موی قهو های نسکافه ای :این رنگ مو احتیاج به دکلره ندارد و برای خانمهایی که می خواند به موهایشان کمتر آسیب برسد ویا موهای آنها شکننده است می توانند از این رنگ مو استفاده کنند ،شما احتیاج به رنگ موی نسکافه ای تیره با شماره 74/6دارید وهمچنین رنگ موی بلوند طلایی خیلی روشن 3/1 تیوپ دارید و اکسیدان شماره 2 که مقدار آن باید 5/1 برابر رنگتان باشد .

رنگ موی کاراملی

شما برای انجام دادن این رنگ مو احتیاج به 50 میل بلوند طلایی فو ق العاده روشن دارید و30 میل بلوند خاکستری پلاتینهاحتیاج داریم و 50 میل بلوند بژداریم بعلاوه واریاسیون نقرهای به مفدار 10 سانت و واریاسون دودی 1 سانت احتیاج داریم در این رنگ پایه مو باید به شماره 10 برسد .

رنگ موی نسکافه ای عسلی

طرز دکلره مو

برای دکلره کردن موها احتیاج به پودر دکلره و اکسیدان شماره 12 و اکسیدان شماره 9 داریم .قبل از هر چیز اگر موهایتان شکننده است و یا قبلا مش ویا دکلره شده است باید خیلی مراقب باشید زیرا موها زود پوسیده می شود .موها را قسمت بندی کنید و اول ساقه های مو را دکلره کنید با توجه به بلندی و کوتاهی موهایتان پودر دکلره و اکسیدان شماره 12 را با هم مخلوط کنید تا چیزی شبیه به غلظت ماست به دست آورید بین لایه های موهایتان روی ریشه در هر لایه پنبه بگذارید تا دکلره به ریشه موهایتان نخورد زیرا ریشه خیلی زودتر از ساقه ی مو رنگ باز می کند وقتی همه ساقههی مو را دکلره زدید 15 دقیق صبر کنید و موها را بشویید زیرا دیگر دکلره اثرش را از ددست داده است دوباره پودر دکلره و اکسیدان شماره 9 را با هم مخلوط کنید و این بار ریشه و ساقه مو را هر دو را دکلره کنید و با توجه به استحکام موهایتان 20 الی 25 دقیقه دیگر صبر کنید و هر از گاهی موها را به طول بکشید اگر موها حالت کش پیدا کرده ویا در حال پوسیده شدن بودند زود ان را یشویید موی هر کس مقاومت خاصی دارد که باید به آن توجه کرد برای رنگ موی نسکافه ای روشن احتیاج نیست که پایه دکلره به درجه های بالا برسد و همان پایه 8 مناسب می باشد بعد از دکلره موهایتان را با نرم کننده بشویید .توجه می توانید در یک ربع دوم به دکلره مقداری ماسک مو اضافه کنید .( رنگ موی نسکافه ای روشن )

ترکیب رنگ موی عسلی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها