رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 174

4 کشته در تصادف خودرو با قطار در اراک

سایت خبری تحلیلی ساعت 24- رییس مرکز اورژانس و فوریتهای پزشکی استان مرکزی از وقوع یک تصادف مرگبار بین دو دستگاه خودروی سواری و یک قطار در کمربند شمالی اراک و کشته شدن چهار نفر در این سانحه خبر داد.

4 کشته در تصادف خودرو با قطار در اراک
دکتر ˈقنبر فراهانیˈ درباره جزئیات این سانحه دلخراش گفت: در این حادثه خودروهای سواری ال ۹۰ و پژو ۴۰۵ روی پل برق باختر در کمربند شمالی اراک با هم برخورد کردند و با پرتاب خودروی پژو از روی پل خط راه آهن، تصادف دوم با قطار در حال حرکت رخ داد.

وی توضیح داد: گروه های امداد اورژانس اراک با تماس تلفنی شهروندان به سرعت در محل حادثه حاضر شدند اما متاسفانه به دلیل شدت و شرایط این تصادف، چهار نفر در دم جان خود را از دست دادند.

رییس مرکز اورژانس و فوریتهای پزشکی استان مرکزی گفت: پنج سرنشین خودروی ال ۹۰ که به شدت مجروح شده بودند با دریافت خدمات اورژانس پیش بیمارستانی برای ادامه مداوا به مرکز تخصصی بیمارستان حضرت ولی عصر ( عج ) اراک منتقل شدند و یکی دیگر از مصدومین نیز با توجه به نوع مصدومیت و تخصص تکنسینهای اورژانس در محل حادثه درمان شد.

فراهانی خاطرنشان کرد: متاسفانه شدت برخورد بین خودروی پژو ۴۰۵ و قطار به حدی بود که هر چهار سرنشین خودرو به علت شدت جراحات در دم جان سپردند.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها