رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 218612

یک هواپیمای حامل بازیکنان یک باشگاه فوتبال برزیلی با 72 سرنشین سقوط کرد/بازیکن سابق صبا در فهرست سقوط کرده‌ها(عکس)

ساعت24-رسانه‌های خبری از سقوط یک هواپیمای حامل بازیکنان یک تیم فوتبال برزیلی در کلمبیا خبر دادند.

15+1+++--*++++6
رسانه های خبری از سقوط یک هواپیمای حامل بازیکنان یک تیم فوتبال برزیلی در کلمبیا خبر دادند.

شبکه راشا تودی از احتمال زنده ماندن تعدادی از سرنشینان خبر داده است اما علت و نحوه سقوط هنوز مشخص نیست.

مقامات کلمبیایی می‌گویند که به آنها گفته شده این هواپیما 72 سرنشین داشته داشته است و بازیکنان تیم فوتبال «چاپه کوئنسه» از لیگ سری A برزیل مسافر این هواپیما بوده‌اند.

شبکه راشا تودی از احتمال زنده ماندن 72 سرنشین این هواپیماخبر داده است و علت سقوط هواپیما را نبودسوخت کافی اعلام کرده است.

با این وجود برخی منابع دیگر از کشته شدن سرنشیان این هواپیما خبر می‌دهند

در سانحه سقوط هواپیمای کاروان تیم فوتبال چاپوئنسه برزیل یکی از بازیکنان سابق صبای قم نیز جان خود را از دست داد.


به گزارش ورزش سه در فهرست منتشر شده از مسافران کاروان اعزامی باشگاه چاپوئنسه به دیدار رفت فینال جام آمریکای جنوبی که یک رده پایین تر از جام لیبرتادورس محسوب می شود، نام فیلیپه ماچادو، هافبک دفاعی برزیلی فصل گذشته صبای قم نیز دیده می شود.


این بازیکن برزیلی فصل گذشته به تیم صبای قم پیوست و در 28 بازی برای این تیم در لیگ برتر به میدان رفت و در نهایت هم به خاطر مشکلات مالی قراردادش را فسخ و به برزیل بازگشت و در ابتدای سال 2016 به چاپوئنسه پیوست و با این تیم در رقابت های جام آمریکای جنوبی و داخلی به میدان رفت او 28 بار در ترکیب قرار گرفت.

ماچادو برزیلی در پست تخصصی دفاع، بازی های خیلی خوبی از خود در ترکیب صبا به نمایش گذاشت اما بعد از این که نتوانست از نظر مالی با صبا به توافق برسد، قراردادش را فسخ کرد تا ضربه بدی به این تیم و علی دایی وارد شود.

روزنامه گلوبوی برزیل که پوشش کاملی روی این ماجرا دارد ، در فهرستی که از اعضای تیم چاپوئنسا منتشر کرده نام فیلیپه ماچادو را در بین مسافران قرار داده است .احتمال زنده ماندن این بازیکن که با تازگی صاحب فرزند نیز شده است ، هنوز روشن نیست کما اینکه هنوز از تعداد قربانیان این حادثه خبری مخابره نشده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها