رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 257149

رپورتاژ خبری | خرید رپورتاژ خبری و رپورتاژ آگهی با مناسبترین قیمت از منابع معتبر

ساعت ۲۴-برای خرید رپورتاژ خبری در معتبرترین خبرگزاریها و سایتهای خبری با شماره تلفن ۰۲۱۴۴۰۵۳۸۲۳ و یا ۰۹۱۲۲۰۵۴۴۷۱ تماس بگیرید.قیمت رپورتاژ آگهی مناسب را بببنید و انتشار رپرتاژ آگهی خود را با خیلی آسوده به ما بسپارید.ارزانترین تعرفه رپورتاژ آگهی به شما ارائه می شود.

div>

خرید رپورتاژ خبری در معتبرترین منابع فارسی زبان با پایین ترین قیمتها

برخی از سایتها و خبرگزاریها

خبر گزاری ها و سایتهای خبری: خبرگزاری ایسنا - خبرگزاری فارس –خبرگزاری مهر –خبرگزاری ایلنا –خبرگزاری آنا –خبرگزاری دانشجو – جام جم آنلاین - تابناک – عصر ایران – برنا نیوز - مشرق نیوز – ساعت ۲۴- خبرآنلاین – الف – انتخاب – فرارو – دانا –افکار نیوز – پارس نیوز – شفاف –جهان نیوز – صراط نیوز – نامه نیوز – آفتاب نیوز و ...

سبک زندگی : سیمرغ – نمناک – بیتوته – پرداد – لوکس تهران – پارس ناز – نیک صالحی – روزیاتو – ستاره

فناوری : زومیت – جی اس ام – گویا آی تی – انزل وب – زوم تک – دیجیاتو – کیلیک – ای تی رسان – ایتنا – با علم

اقتصادی: اقتصاد آنلاین – دنیای اقتصاد – اقتصاد نیوز – فرصت امروز – ایران اکونومیست – اکونیوز –ایبنا

گردشگری: مجله سفر – کجا رو – کارناوال

برای سفارش رپورتاژ آگهی در منابع خبری معتبر با شماره

۰۲۱۴۴۰۵۳۸۲۳ و یا ۰۹۱۲۲۰۵۴۴۷۱ تماس بگیرید.

رپورتاژ خبری

*برای رپورتاژ نیاز به سفارش از تمامی سایتهای یک کمپین نیست.

خرید رپورتاژ آگهی

برای سفارش رپورتاژ آگهی در منابع خبری معتبر با شماره

۰۲۱۴۴۰۵۳۸۲۳ و یا ۰۹۱۲۲۰۵۴۴۷۱ تماس بگیرید.

از موثر ترین روشها برای معرفی کالاها و همچنین تبلیغات محصولات و نیز معرفی خدمات برای شرکتها و بهبود جایگاه و رتبه گوگل سایتها استفاده از رپورتاژ آگهی است.به همین دلیل وبمسترها و متخصصین در زمینه سئو برای به دست آوردن جایگاه صفحه اول و نیز رتبه های بالا در صفحه گوگل این روش را بسیار مورد استفاده قرار می دهند.

repotrage عبارتی فرانسوی است و به معنای گزارش است و در فارسی به دو صورت رپورتاژ و یا رپرتاژ نوشته می شود.

حال می پردازیم به این موضوع که رپورتاژ در بحث تبلیغات به چه معنی است و چه کاربردی دارد؟برای معرفی اشخاص و همچنین برندها ، می شود گزارشی از آن شخص و یا موضوعی در در مورد آن برند تهیه کرد و یا اینکه این کار را به صورت تهیه مصاحبه انجام داد و مطلب تهیه شده را به صورت یک گزارش یا خبر تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی ونیز سایتهای خبری و سایتهای مربوط به آن موضوع منتشر کرد.چنین روشی از تبلیغات به صورت رپورتاژ آگهی علاوه بر ایران در سایر نقاط دنیا و توسط برندهای شناخته شده برای تبلیغ و معرفی محصولات و خدمات بسیار مرسوم است.

این روش از تبلیغ در واقع به صورت غیر مستقیم است و مخاطبان توجه بیشتری نسبت به تبلیغ مستقیم به آن می کنند و درصد تاثیرگذاری آن نسبت به سایر روشها بالاتر است.

رپورتاژ برای آنکه بهره وری مناسب و بازدید بالاتری در سایتها و خبرگزاری ها داشته باشد باید علاوه بر اینکه متن جذاب و کاربردی داشته باشد، از تیتر مناسب و جذاب و عکسهای مرتبط داشته باشد.

اما موضوع مهم دیگر که در بحث سئو بسیار مهم است، استفاده از لینک در آن متن است.فرض کنید شرکتی ساختمانی در زمینه بازسازی ساختمان فعال است و می خواهد هم برند خود را مطرح کند و هم در گوگل با عبارت بازسازی آپارتمان در جستجوی گوگل رتبه مناسبی پیدا کند.به همین منظور باید در آن رپورتاژ خبری عبارت بازسازی ساختمان را به صورت هایپر لینک به سایت خود لینک دهد.

لینکها به دو صورت فالو و نوفالو هستند.لینکهای فالو برای گوگل اهمیت بیشتری دارد. بنابراین سعی کنید در متن خود از لینکهای فالو بیشتر استفاده کنید.البته لینکهای نو فالو نیز تاثیر کمتری دارند.

رپورتاژ چیست

چند نکته کاربردی:

1-پیش از آنکه رپرتاژ آگهی تهیه شود ، باید هدف گذاری شود که این تبلیغ چه نوع معرفی را می خواهد انجام دهد.

2-متن گزارش و یا مصاحبه ، باید به وسیله یک گروه خبره شامل متخصص بازاریابی،خبرنگاران حرفه ای و مشاور سئو تهیه شود.

3-در انتخاب سایتهای منتشر کننده رپرتاژ آگهی دقت کنید.بهتر است سایتهای هدف با موضوع تبلیغ شما مرتبط باشند.البته سایتها و خبرگزاریهای عمومی بزرگ و مطرح نیز مناسب هستند.

4-در متن خود سعی کنید بیش از 3 یا حداکثر 4 لینک فالو استفاده نکنید.

5-متن رپورتاژ شما باید به صورت همیشگی در سیاتها باقی بماند.

6-گاهی به صورت محدود از لینکهای نوفالو نیز استفاده کنید.

نمونه ها:

سایتهای بسیاری از طریق رپورتاژ خبری از طریق گروه رپورتاژی ساعت 24 توانسته اند در کلمات بسیار سخت جایگاه مناسبی در گوگل به دست آورند.

1-سایت گردشگری " سفر باتو" در کلمات بسیاری مانند تور استانبول ،تور گرجستانریال تور دبی،تور ارمنستان،تور کیش،تور مشهد در صفحه اول گوگل است.

2-سایت شهر یراق در کلمات مختلفی مانند: یراق آلات ، دستگیره کابینت و ... در رتبه های اول گوگل است.

3-سایت ماشین 3 در واژه های پر رقابتی مانند قیمت خورو، قیمت محصولات ایران خودرو، ایران خودرو، قیمت محصولات سایپا،سایپا و ... در بین لینکهای اول جستجوی گوگل است.

4-گروه ساختمانی کلبه در عبارات بازسازی آپارتمان و بازسازی ساختمان جایگاه مناسب در گوگل دارد.

5-گاهی برخی کلمات در بازه خاصی بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. به عنوان مثال کلمه تقویم 99 که در آن سایت ساعت 24 در گوگل بالا است،در سال 88 و در سال 89 بیشتر در گوگل سرچ می شود

نکات مهم در مورد بهبود جایگاه در گوگل:

1-بهینه سازی برای موتورهای جستجو (به ویژه گوگل) را که اصطلاحا سئو می نامند در واقع خلاصه عبارت search engine optimization است که عملا بهبود جایگاه یک سایت در کلمات کلیدی مورد نظر در موتور جستجوی گوگل است.

2-برای اینکه بتوانید سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانید ابتدا باید استراتژی خود را تعیین کنید.به این معنی که ببینید می خواهید با چه کلماتی سایت شما در جایگاه مناسبی قرار گیرد.

برای مثال در صورتیکه سایت شما یک فروشگاه اینترنتی برای فروش محصولات ورزشی است و محصولات آن تردمیل و دوچرخه و صندلی ماساژ است پس قاعدتا باید به دنبال عباراتی باشید که به فروش محصول شما کمک کند.این واژه های می تواند خرید دوچرخه ، قیمت دوچرخه ، خرید ترمیل خانگی ، تردمیل خانگی ارزان ، قیمت صندلی ماساژ یا صندلی ماساژور و ... باشد.

3-برای اینکه به هدف خود برسید پیشنهاد می شود که حتما طراحی سایت خود را به شرکت و یا شخصی بسپارید که علاوه بر مهارت در برنامه نویسی ، بتواند سایتی با ظاهر زیبا طراحی کند و از آن مهمتر اصول سئو را در قالب سایت رعایت کند.

4-به طور خلاصه اگر بخواهیم به موضوع شماره 3 بپردازیم باید گفت که باید " سئو تکنیکال" را رعایت کنیم.اما سئو تکنیکال چیست؟ رعایت استانداردهای html سایت و سرعت مناسب لود سایت ، داشتن نسخه ریسپانسیو موبایل ، رعایت نکات مربوط به نشانه گذاری های استاندارد و مواردی از این دست را سئو تکنیکال گویند.

5-مرحله بعد تولید محتوای مناسب برای سایت است.در نظر داشته باشید اولین نکته این است که محتوا را برای گوگل ننویسید،برای کاربر بنویسید.این جمله به این معنی است که سعی کنید به جای به کار بردن بیش از حد کلید واژه ها در مقاله تولیدی، توان خود رابرای نوشتن مطلب جذاب و مفید برای بیننده به کار ببرید.در صورتی که محتوای شما مناسب باشد و کاربر آن را بخواند زمان ماندن کاربر در سایت شما افزایش پیدا می کند و این خود نکته مهمی برای بهبود جایگاه آن مطلب در گوگل است.پس زمان ماندن کاربر در سایت یا همان time on site فاکتور مهمی برای بهبود رتبه در گوگل است.

6-نکته بعدی رعایت اصول سئو در تولید محتوا است.مهمترین بخش آن انتخاب تیتر مناسب برای مطلب است. فرض کنید که می خواهید با عبارت اخبار استقلال و یا اخبار پرسپولیس یک صفحه از سایت خود را در گوگل بالا بیاورید.(این صفحه می تواند یک سرویس یا دسته) باشد. پس بهتر است دقیقا عبارت اخبار استقلال و یا اخبار پرسپولیس را در تیتر بیاورید.همچنین این عبارت را در متای توضیحات یا همان متا دسکریپشن بیاورید.

7-پس از اینکه متن مناسب را نوشتید و تیتر و دسیکریپشن مناسب انتخاب کردید،نوبت به لینک دهی داخلی یا internal link هست. فرض کنید مطلب در مورد استانبول نوشته اید، حال باید در این مطلب به مطالب دیگری در سایتتان که در مورد استانبول هست لینک دهید،به طور مثال مطلب دارید در مورد شهر بازیهای استانبول ، پس باید با کلمه شهر بازیهای استانبول در این متن به آن صفحه لینک دهید.و یا به صفحه مراکز خرید استانبول لینک دهید.

8-مرحله بعد انتخاب و آپلود عکس مناسب برای مطلب است.بهترین حالت این است که عکسها اختصاصی باشد.فرضا اگر در مورد یک غذا مانند طرز تهیه زرشک پلو با مرغ می نویسید ،خیلی مناسب است که خودتان عکس بگیرید و عکستان اختصاصی باشد. برای مثال سایت نوش جان دستورات ، عکسها و فیلمهای اختصاصی دارد. برای عکسهایتان حتما تگ ALT به کار ببرید. اما همیشه امکان گرفتن عکسهای اختصاصی نیست.فرضا شما مطلب در مورد جاذبه های گردشگری شهر کیش و یا پاریس می نویسید و دسترسی به این شهرها برای عکس گرفتن ندارید،در این موارد چاره ای جز استفاده از عکسهای موجود در گوگل نیست، البته می توانید لوگوی خود را روی عکس(با ذکر منبع که اخلاقا درست باشد) قرار دهید .

9-پس از اینکه کارهای مربوط به سئو تکنیکال، تولید محتوای مناسب و لینک سازی دخلی را انجام دادید در واقع شرط لازم برای رقابت در گوگل به وقع پیوسته است.حالا باید شرط کافی را که همان لینک سازی خارجی است را اجرا کنید.لینک خارجی به سایت شما می تواند به چند صورت باشد. حتما می دانید تفاوت بین لینک سازی داخلی و خارجی چییست.اگر نمی دانید با یک مثال برای شما موضوع را شرح می دهیم.لینک سازی داخلی به لینکهایی گفته می شود که از سایت خودتان به سایت خودتان انجام می دهید.مثلا در سایت ساعت 24 با عبارت چگونه چاق شویم به صفحه دیگری از سایت لینک داخلی می دهیم.اما لینک خارجی چیست.فرض کنید شما صاحب سایت http://healtfit.ir/ هستید و به دنبال دریافت لینک خارجی هستید.اگر از سایت ساعت 24 فرضا به صفحه اصلی سایت healthfit لینک داده شود این لینک را لینک خارجی دریافتی سایت http://healtfit.ir/ . از سایت ساعت 24 می نامند.

ادامه دارد....

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها