رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 263132

آیت الله جنتی در جمع خبرنگاران: روند انتخابات تاکنون خوب بوده است/مردم دعوت رهبری را برای مشارکت گسترده اجابت کردند

ساعت24-رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات روند انتخابات را خوب ارزیابی کرد و گفت: هرکس که رئیس جمهوری شد باید افراد انقلابی را برای همکاری انتخاب کند و با یک حرکت انقلابی کارها را ادامه دهد و امروز و فردا نکند.

جنتی
آیت‌الله احمد جنتی روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندق سیار شماره ١٦١٦ شورای نگهبان در جمع خبرنگاران گفت: الحمدالله همیشه مردم دعوت رهبرمعظم انقلاب را برای مشارکت گسترده اجابت کرده اند.

وی افزود: مردم همیشه به دعوت امام راحل و رهبر انقلاب توجه داشته اند و به همین جهت با عقیده و ایمان بر سر صندوق های رای حضور یافته اند و می دانند که این وظیفه شرعی و ملی است.
دبیرشورای نگهبان خاطرنشان کرد: بنده هم به همین دلیل در انتخابات شرکت می‌کنم و این را وظیفه خود می دانم و امیدوارم آثار و برکات زیادی داشته باشد.
آیت الله جنتی تاکید کرد: این آرا سرنوشت آینده کشور را تعیین می‌کند، مردم باید احساس کنند که دینی به گردن دارند و باید ادا کنند.
وی تصریح کرد: ما باید از خون شهدا پاسداری کنیم، آنها در راه اسلام و انقلاب جان دادند و ما باید در این راه حرکت کنیم و راه آنها را ادامه دهیم.
رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ادامه داد: راه شهدا همین است و امیدواریم که انقلاب اسلامی همیشه زنده باشد و همواره هم کار دست افراد انقلابی باشد.
آیت الله جنتی همچنین گفت: اگر امور کشور به دست افراد انقلابی اداره شود، آباد می‌شود و اگر انقلابی نباشد، درست کار نمی‌کنند و مردم را معطل می‌کنند و کارها را بر خلاف رویه انجام می دهند.
وی اظهار داشت: هر کسی که رئیس جمهوری شد، باید افراد انقلابی را برای همکاری انتخاب کند و با یک حرکت انقلابی کارها را ادامه دهند و امروز و فردا نکنند و قرص (محکم) سر کار بایستند و استقامت داشته باشند و برای خدمت به مردم آماده باشند.
دبیر شورای نگهبان به روند برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و میاندوره ای مجلس اشاره کرد و گفت: روند انتخابات تاکنون خوب بوده و ان شاءالله تا آخر هم خوب خواهد بود.
وی تاکید کرد: هر چه پیش برویم سر صندوق های اخذ رأی شلوغ تر می‌شود و امیدواریم نتایج خوبی داشته باشد که هم خدا و هم مردم راضی باشند.

ایرنا

اعلام نتایج انتخابات 96

اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری 96

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها