رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 286017

انهدام 4 خودروی نظامی عربستان در نجران

ساعت24 - یگان موشکی و توپخانه یمن یک دستگاه بولدوزر و سه دستگاه خودروی ارتش عربستان را در منطقه نجران واقع در جنوب این کشور منهدم کرد.

حادثه.jpg
div align="right">یگان موشکی و توپخانه یمن یک دستگاه بولدوزر و سه دستگاه خودروی ارتش عربستان را در منطقه نجران واقع در جنوب این کشور منهدم کرد.

به نقل از شبکه خبری المسیره، یگان موشکی، توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن روز سه شنبه مواضع و تجمع نظامیان سعودی را در منطقه نجران هدف قرار داد.

یک منبع یمنی محل این حمله را موضع نظامی «طلعه رجلا» در نجران عنوان کرد و گفت توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین فرماندهی گارد مرزی عربستان در «نهوقه» واقع در همین منطقه را هدف قرارداد.

وی افزود: یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی چند فروند موشک کاتیوشا نیز به موضع نظامی «سقام» شلیک کرد که بر اثر آن شماری زخمی شدند.

عربستان همراه با چند کشور دیگر از روز ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد.

این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار و زخمی شدن هزاران یمنی و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.

منبع:ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها