رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 395235

محاکمه دامادی که برادرزنش را کشت

ساعت 24-داماد که در جریان اختلاف خانوادگی برادرزنش را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود صبح دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و ادعا کرد قصد قتل نداشته اما برای دفاع از خودش مرتکب قتل شده است.

این جنایت در تیر پارسال به‌دنبال یک درگیری خونین در چهارراه لشگر تهران اتفاق افتاد که طی آن برادر زن با ضربه چاقویی به قفسه سینه‌اش جان باخت و حمید داماد 56 ساله‌شان به اتهام قتل عمد دستگیر شد.

این مرد در بازجویی اتهام قتل عمد را پذیرفت و پس از صدور کیفرخواست صبح دیروز از زندان به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران که به ریاست قاضی محمدی تشکیل جلسه داده بود منتقل شد.

در آغاز جلسه، مادر مقتول خواستار قصاص دامادش شد و سپس نماینده قوه قضائیه از جانب فرزند مقتول هم درخواست قصاص متهم را مطرح کرد آنگاه متهم پای میز محاکمه ایستاد و در دفاع از خودش به قضات گفت: روز حادثه به‌دنبال قهر همسرم به خانه مادرزنم رفتم تا باهم صحبت کنیم و قضیه حل شود اما برادرزنم علی وقتی به هواخواهی خواهرش با چند نفر دیگر به طرفم آمد من هم برای دفاع از خودم دست به چاقو شدم و ناخواسته ضربه‌ای به علی زدم که باعث مرگش شد.

قاضی محمدی با اشاره به گزارش انتظامی گفت: براساس این گزارش تو و برادر همسرت در صحنه درگیری تنها بودید، اما اشاره کردی که تعداد زیادی همراه مقتول برای درگیری به طرف تو هجوم آوردند در این باره چه پاسخی داری؟ اما متهم که برای پاسخ چیزی برای گفتن نداشت ادعا کرد من به هرحال برای دفاع از خودم چاقو کشیدم و هیچ نقشه‌ای برای قتل نداشتم. پس از اظهارات متهم، قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها