رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 437396

محمد صلاح در فهرست 100 چهره تاثیرگذار جهان

ساعت 24-تصویر «محمد صلاح» ستاره مصری و مسلمان باشگاه لیورپول به عنوان یکی از 100 چهره تاثیرگذار جهان در نشریه آمریکایی تایم به چاپ رسید.

style="text-align: justify;"> روزنامه دیلی میل روز چهارشنبه نوشت: در این نشریه اسامی چهره هایی چون، «لبرون جیمز» ستاره آمریکایی بسکتبال ان بی ای، «الکس مورگان» فوتبالیست آمریکایی، «نائومی اوساکا» تنیسور مطرح ژاپنی نیز در این فهرست به چشم می خورند.

«تایگر وودز» گلف باز مشهور و برنده اخیر رقابت های گلف مسترز تاکنون 3 بار و لبرون جیمز نیز پیش تر چهار بار در فهرست چهره های تاثیرگذار سال قرار داشتند.

جان اولیور مجری سرشناس شبکه اچ بی او در خصوص صلاح نوشت: محمد صلاح بیشتر از اینکه فوتبالیست خوبی باشد انسان خوبی است و علاوه بر این یکی از بهترین فوتبالیست های جهان نیز محسوب می شود.

صلاح یک چهره نمادین برای مصر، لیورپول و مسلمانان سراسر جهان محسوب می شود و در عین حال با اندازه ای فروتن، فکور و البته شوخ است که هیچکدام از این القاب را جدی نمی گیرد و همچنان فروتن می ماند.

ارزش مهاجم مصری باشگاه لیورپول پس از پیوستن از آ. اس رم به جمع قرمزهای آنفیلد در سال 2017، به شکلی چشمگیر افزایش یافته است؛ او در فصل جاری در مجموع 44 گل برای لیورپول به ثمر رسانده و کفش طلای لیگ برتر جزیره را نیز از آن خود کرده است.

ستاره 26 ساله تیم ملی مصر امیدوار است تا آمار گل های خود را در بازی تیمش مقابل پروتو در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا افزایش دهد و این در حالی است که قرمزها بازی رقت را با نتیجه 2 بر صفر پیروز شده اند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها