رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 443533

مهلا مومن‌زاده: تمام تلاشم برای مدال طلا بود

ساعت 24- استاندار البرز با دارنده مدال نقره مسابقات جهانی تکواندو در بخش بانوان دیدار کرد.

style="text-align:justify">عزیزاله شهبازی چهارشنبه یکم خرداد، در دیدار با دومین بانوی مدال آور کشور در مسابقات جهانی تکواندو گفت: خبر نایب قهرمانی این بانوی توانمند و قهرمان البرزی در مسابقات جهانی تکواندو بسیار مسرت بخش بود.

وی ادامه داد: در تاریخ تکواندوی کشور خانم مهلا مؤمن زاده دومین بانویی است که در مسابقات جهانی تکواندو صاحب مدال شده است.

شهبازی گفت: این افتخار و درخشش بزرگ را به تمامی مردم البرز و کشور و بویژه بانوان ایران اسلامی که در عرصه‌های مختلف کار، زندگی و ورزش بهترین هستند، تبریک و شاد باش می‌گویم.

وی افزود: البرز دارای ظرفیت‌های بالایی در ورزش قهرمانی در رشته‌های مختلف است از این رو باید با اهتمام ویژه‌ای نسبت به ارتقا زیرساخت‌ها و سرانه‌های ورزشی استان اقدام کنیم.

استاندار البرز اضافه کرد: ورزشکاران البرزی همواره نام کشور را در عرصه‌های جهانی و بین المللی پر آوازه تر کرده‌اند.

وی گفت: برای تقویت بسترهای ورزشی از ظرفیت‌هایی همچون مسئولیت‌های اجتماعی واحدهای بزرگ تولیدی و صنعتی و خیرین نیز بهره خواهیم برد.

مهلا مؤمن زاده، دارنده مدال نقره این دوره از مسابقات جهانی تکواندو ضمن آرزوی خرسندی از این دیدار، سطح مسابقات را بسیار بالا دانست و گفت: تیم بسیار خوبی از کشور اعزام شده بود و من نیز تمام تلاشم را برای دستیابی به مدال طلای مسابقات کردم ولی موفق به کسب مدال نقره شدم.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها