رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 443961

صفارهرندی: عده ای در داخل کشور هلیم دیگران را هم می زنند

ساعت 24- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه عده‌ای همچنان می‌خواهند درون مجموعه باشند، ولی هلیم دیگران را هم بزنند، گفت: دعوت به تسلیم و سازش ابتکارات امروز این افراد نیست بلکه در دهه شصت هم همین نگاه‌ها را داشتند.

style="text-align:justify">محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز (شنبه) در گردهمای جمعیت یاران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب برخی می‌گفتند ما نزدیک‌ترین انقلاب و امام هستیم و از این قبیل ادعاها، اما فرهنگ قرآنی به ما می گوید که کسانی که راه امام را طی می کنند از نزدیکان ایشان هستند.

وی با اشاره به جانشینی مقام معظم رهبری گفت: ایشان همیشه فرموده اند که ما راه امام(ره) را طی می کنیم. مانند امیرالمومنین (ع) که پیرو پیامبر (ص) بود؛ امیرالمومنین(ع) شیعه ایشان بود.

صفار هرندی تصریح کرد: آن کسی که نزدیک به امام (ره)بود، آن کسی است که با انگشت اشاره امام (ره) و تایید خبرگان پس از امام(ره) در این مسند تکیه زدند و حقانیت این انتخاب حتی از زبان مخالفین هم شنیده شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن اشاره به بیانیه گام دوم رهبر انقلاب خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم تفسیر رهبر انقلاب از راه طی شده و عصاره برآورد رهبری است که کشور را سه دهه است از گذرگاه‌ها عبورداده و می‌دهد و مورد تحسین اهل نظر و دشمنانش هم واقع شده است.

وی ضمن بیان اینکه عملکرهای برخی از ماها قابل نقد است اما عملکرد کلی انقلاب قابل تقدیر است، تصریح کرد: مقایسه ما با پیش از انقلاب یک بحث و مقایسه ما با جهان پیرامون بعد از چهل سال بحث دیگری است. در برخی از شاخص ها جهانی ما در بهترین های جهان قرار گرفتیم، زمانی که مقام معظم رهبری در مورد حقانیت انقلاب می فرمایند از یک حقیقت سخن می گویند و میتوان آن را اثبات کرد. کارنامه چهل سال انقلاب در هر زمینه ای پر از فتوحات است.

صفارهرندی با بیان اینکه امروز عربستانی که اینقدر خرجش کرده‌اند و پول بی حساب را به پایش ریخته اند به او می گویند یک هفته بالای سرت نباشیم ایران تو را می‌خورد، گفت: کسانی که از نظریه وابستگی به ابرقدرت‌ها تبعیت می‌کنند بدانند اگر از آنان تبعیت می‌کردیم امروز همین حرف که به عربستان می‌زنند به ایران می گفتند.

صفارهرندی با بیان اینکه عده ای همچنان می‌خواهند درون مجموعه باشند ولی هلیم دیگران را هم بزنند، گفت: دعوت به تسلیم و سازش ابتکارات امروز این افراد نیست که به خاطر شرایط امروز کشور این حرف‌های مصلحانه را می‌زنند بلکه همین ها در دهه شصت هم همین نگاه‌ها را داشتند ولی میدان پیدا نمی‌کردند و هرجا میدان پیدا کردند همین حرف‌ها را زدنند.

وی افزود: از قبل کسانی وطن فروشی آرامش را به عنوان ایده مطرح می‌کردند و اگر امام (ره) پشت دهنشان نمی‌زد، ایرانستانی که شاه مطرح کرده بود، محقق می‌شد و ایران را تکه تکه می‌کردند.

وی با انتقاد از رویکرد انتخاباتی جریان انقلابی اظهار داشت: عده ای یاران انقلاب اسباب پیروزی را فراهم نکردند و طوری با مردم حرف زدند که بعد فردی به دروغ بگوید اینها بیایند دیوار می کشند و بعد عده‌ای هم باور می‌کنند.

صفارهرندی افزود: ما چه زمانی گفتیم با موسیقی مخالفیم ولی کاری می کنیم که آنان به این نتیجه می رسند که با موسیقی مخالفت داریم و جلوه بیرونی نامطبوعی که از ما دیده می شود بر نتیجه انتخابات اثر می‌گذارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر میبینم که آمریکا ژست حمله میگیرد اما شاهد هستیم که سپاه جوانگرایی را بیش از جاهای دیگر شروع کرده است، در انتصاب سردار سلامی هم جوانگرایی شد، او از نسل دوم سپاه است. دوستان سپاه می گفتند تحرکاتی که آمریکا داشته برای جنگ روانی است، مقدمه جنگ برملا شدن عدم آمادگی یک کشور برای جنگ است و اگر کشور مقابل این را درک کند حمله میکند؛ چرا آن ها با ما نمیجنگند؟ آن ها فهمیدن اگر شعله جنگ را بیافروزند خودشان را به آتش می کشند و دیدیم ترامپ گفت که من آدم جنگ نیستم، ایران آدم جنگ نیست اما اگر جنگ شود پای آن هستیم و گواه این حرف هشت سال دفاع مقدس است.

صفار هرندی خاطر نشان کرد: تمامی پایگاه های آن ها در نشانه ما هستند، مردمی که تا روز قبل نگران وقوع جنگ بودند، متوجه این امر شدند و دیدیم که فردای آن روز بازار آرامی را دیدیم.

وی در مورد انتخابات ضمن نقد عملکرد نیروهای انقلابی گفت: من عملکرد برخی از تشکلها را در انتخابات خوب ندیدم. وی با انتقاد از رویکرد انتخاباتی جریان انقلابی اظهار داشت: عده ای یاران انقلاب اسباب پیروزی را فراهم نکردند و طوری با مردم حرف زدند که بعد فردی به دروغ بگوید اینها بیایند دیوار می کشند و بعد عده‌ای هم باور می‌کنند.

صفارهرندی افزود: ما چه زمانی گفتیم با موسیقی مخالفیم ولی کاری می کنیم که آنان به این نتیجه برسند

و جلوه های نا مطبوعی که از ما در جامعه پراکنده می شود در انتخابات تاثیر دارد. مانند همین جوانگرایی که دیدیم زمانی که به روی کار می آیند پیر ترین دولت بعد از انقلاب را منصوب می کند.

وی افزود: روح بیانیه گام دوم انتقال مدیریت های کشور به جوانان است و مقام معظم رهبری فرمودند که مقدمات را برای به روی کار آوردن دولت جوان حزب اللهی فراهم کنیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها