رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 455996

معرفی شهربازی­های استانبول در تورهای لحظه آخری

رپورتاژ تبلیغی / شهربازی­های استانبول هم، مشابه شهربازی­هایی که در آنتالیا وجود دارد به گونه­ای طراحی شده است که نه فقط کودکان بلکه تمامی اعضای خانواده متناسب با سن خود می­توانند از آن­ها استفاده نموده و روزی پر از هیجان را برای خود رقم بزنند. در تمامی فصول سال شهربازی­های سرپوشیده­ استانبول مهیج بوده و لذت تفریح در استانبول را دو چندان می­نماید.

ژوراسیک لند

ژوراسیک لند در واقع پارک و موزه ­ای بزرگ در تور استانبول است که دارای وسعتی به اندازه 10000 متر مربع می­باشد. در این شهربازی 70 نوع از دایناسورهای شبیه سازی شده دیده می­شود. افزون بر این در موزه پارک ژوراسیک استخوان­ها و همچنین تخم­های این جانوران عظیم­الجثه قابل مشاهده برای عموم بازدیدکنندگان است و اطلاعات این جانوران به گونه­ای در خور توجه در اختیار بازدیدکنندگان قرار می­گیرد.

به گزارش سفر باتو ، گفتنی است که پارک ژوراسیک مطابق با مفاهیم آموزش و بازی ایجاد شده است به طوری­که برای کودکان و بزرگسالان جذابیت­های خاص خود را دارد. افزون بر این در این پارک بزرگترین سینمای 4 تا 6 بعدی قرار گرفته است. آزمایشگاهی که در پارک ژوراسیک قرار دارد یکی دیگر از امکانات این پارک زیبا محسوب می­شود. در این آزمایشگاه می­توانید لحظات مهیج و شادی بخشی را تجربه کنید. علاوه بر این دارای محوطه کاوش، کافه، بزرگترین سرزمین بازی لیزر ترکیه، سالن نمایش انیمیشنی، مغازه­ای با هدایای بی نظیر و نیز محلی برای برگزاری جشن­های تولد می­باشد.

ویا سی تما پارک در استانبول

شهربازی ویا سی تما پارک در خیابان بالیکچیلار قرار گرفته است. وسایل­های بازی که در این شهربازی قرار دارد بسیار هیجان برانگیز است. ترن هوایی که در ویا سی تما پارک استانبول قرار دارد و درفایر نامیده می­شود، ششمین ترن دنیا محسوب می­گردد و مشهورترین وسیله بازی این شهربازی است. سرعت این ترن در عرض 2 ثانیه به 110 کیلومتر بر ساعت می­رسد و پیش از آن­که خود، فکرش را بکنید نهایت لذت و شور و هیجان را تجربه خواهید کرد. لذتی که در 980 متر به طول می­انجامد و سبب شکل گیری خاطره­ای دلچسب و ماندگار در ذهنتان می­شود. از پرطرفدارترین بخش این شهربازی می­توان آکواریوم آن را نام برد. این آکواریوم طولانی­ترین تونل آبی شهر استانبول می­باشد که انواع ماهی­های زیبا و متفاوت در آن به چشم می­خورد.

ویالند

بزرگترین و بهترین پارک­های موضوعی استانبول که در محله ایوپ و در نزدیکی پل گلدن هورن واقع گردیده است ویالند نامیده می­شود. وسعت این پارک به بزرگی 100 برابر زمین فوتبال است.

دنیای پر از هیجان و ماجراجویی، دنیای بازی و نیز دنیای افسانه­ها سه بخش مهم این مجموعه­ی تفریحی را شکل می­دهند و دارای بیش از 50 بازی مختلف است. گفتنی است که ویالند فقط برای بازی نیست، در این مجموعه دل انگیز شاهد بوتیک­های فوق­العاده، مرکز خرید و محلی که مختص فستیوال­ها و رویدادها می­باشد، خواهید بود.

فان لب

فان لب به عنوان یکی دیگر از بهترین شهربازی­ها یک مجموعه سرپوسیده می­باشد. فروم و جواهیر مال دو مرکز خرید بزرگ شهر استانبول می­باشند که شعبه­ای از آن­ها در این مجموعه قرار گرفته است. بازی­های هیجان انگیز و متنوعی که در این مجموعه وجود دارد دارای کیفیتی مطلوب است، ضمناً همگی از استانداردهای جهانی پیروی می­نمایند.

موی پارک

این مجموعه سرپوشیده در دو طبقه احداث شده است. طبقه پایین این مجموعه دارای بازی­های متناسب با افراد بالای 10 سال است و در طبقه بالا بازی­هایی که متناسب با کودکان 4 الی 10 سال می­باشد در نظر گرفته شده است. تونل سرگرمی، بازی­های الکترونیکی، لرزش غول، هتل وحشت برانگیز، کارناوال، شاتلی که دارای سرعت زیادی است، چرخ و فلک، ترن و بالغ بر 20 بازی هیجان انگیز دیگر، از جمله اسباب بازی­هایی است که در موی پارک استانبول گنجانده شده است. گفتنی است که هم اکنون این پارک تفریحی از بهترین تفریحات استانبول محسوب می­شود.

.

لونا پارک بوستانسی

این شهربازی از شهربازی­های بزرگی است که انواع بازی­های که مختص بزرگسالان و کودکان است در آن قرار گرفته است. در لونا پارک بوستانسی یک ترن هوایی قرار گرفته است. از مهیج­ترین بازی­های لونا پارک بازی راک ان رول می­باشد.

ایکستریم اونچر استانبول

برای رفتن به مجموعه تفریحی بسیار مهیج و لذت­بخش ایکستریم اونچر استانبول مجبورید اندکی از سطح شهر خارج شده و به اطراف استانبول بروید. این شهربازی یکی از مجموعه­های تفریحی است که با وجود این­که در حاشیه شهر قرار گرفته است بسیار هیجان انگیز بوده و به قدری وسعت دارد که ارزش بازدید کردن و گذران وقت را داشته باشد. بازی­ها و تفریحاتی که در ایکستریم اونچر استانبول قرار گرفته است برای تمامی اعضای خانواده مناسب است. موانع بازی، زیپلاین، سرسره کودکان و نیز 47 بازی دیگر از جمله بازی­های این مجموعه زیبا می­باشد.

لازم است بدانید که هزینه­های تفریح در این پارک هیجان انگیز بسته به این­که کدام بازی را انتخاب می­کنید متفاوت خواهد بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها