رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 457217

چطور میخوابیم وقتی زن باردار خودکشی میکند

ساعت 24- فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: مساله آسیب‌های اجتماعی با پنهان‌کاری حل نمی‌شود.

style="text-align:justify"> فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسأله آسیب‌های اجتماعی با پنهان‌کاری حل نمی‌شود.

سردار حمید خرم‌دل شنبه، 26 مرداد ماه در مراسم تجلیل از افسران جنگ نرم تصریح کرد: آسیب‌های اجتماعی از جمله با موضوع طلاق، مواد مخدر و خودکشی در این استان یک مسأله جدی بوده و مدیران باید نسبت به این موضوع حساس شوند.

وی ادامه داد: چرا باید در منطقه دیشموک شاهد خودکشی زنان و دختران باشیم و چطور می‌توانیم بخوابیم وقتی یک زن باردار و یا یک دانش‌آموز 16 ساله خودکشی می‌کند.

خرم دل اظهارکرد: باید قدرت امروز جمهوری اسلامی ایران و مولفه‌های قدرت نظام برای مردم تبیین شود و به مردم بگوییم که در گذشته کجا بودیم و امروز به کجا رسیده‌ایم.

وی با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به استان در سال 1373 اشاره و بیان کرد: معظم له در این سفر بیانات گهرباری داشتند که عزم جدی جهت نشر و استفاده از این بیانات وجود دارد و این موضوع با ارسال نامه‌ای به استاندار بررسی می‌شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به عملکرد سپاه در حوزه‌های مختلف عمرانی و اقتصادی، اشاره و عنوان کرد: امسال در حوزه محرومیت‌زدایی سه میلیارد، تسهیلات اقتصاد مقاومتی 2 میلیارد تومان و در بحث اشتغال‌زایی 15 میلیارد تومان پروژه داریم.

خرم دل بیان کرد: سپاه با وجود همه بی‌مهری‌ها، در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی کشور هم فعال است و قرارگاه خاتم‌الانبیا خود را موظف می‌داند که هر جا دولت اعلام کند در کنارش باشد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها