رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 457443

ترقی: جمنا دیگر محوریتی در بین اصولگرایان ندارد /موتلفه فعلا مستقل عمل میکند

ساعت 24-عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: دیگر نهادی تحت عنوان جمنا برای ساماندهی اصولگرایان محوریت ندارد، بلکه شورای وحدت راهبردی در حال حاضر موظف به ساماندهی اصولگرایان در انتخابات است.

حمید رضا ترقی
حمید رضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به برنامه‌های حزب متبوعش برای انتخابات ۹۸، اظهار کرد: حزب موتلفه اسلامی در چند محور متمرکز شده است، ابتدا برای یکپارچگی و وحدت اصولگرایان تلاش می‌کنیم تا به لیستی واحد برسیم.

ترقی با اشاره به دومین برنامه حزب موتلفه اسلامی برای انتخابات مجلس گفت: یکی دیگر از برنامه‌های ما شناسایی نیروهای واجد شرایط، انقلابی و منطبق با شاخص‌های انقلابیگری در سطح کشور است.

فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: سومین هدف ما تهیه تحلیلی جامع از آرایش سیاسی جریانات مختلف در کشور برای برنامه ریزی و تبلیغات در انتخابات است، طبق برنامه زمانبندی هر سه محور مذکور در حزب موتلفه اسلامی پیگیری می‌شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره ساماندهی احزاب و گروه‌های اصلاح طلب برای انتخابات مجلس تصریح کرد: دیگر نهادی تحت عنوان جمنا برای ساماندهی اصولگرایان محوریت ندارد، بلکه شورای وحدت راهبردی در حال حاضر موظف به ساماندهی اصولگرایان در انتخابات است.

ترقی در پاسخ به این سوال که آیا حزب موتلفه اسلامی به صورت مستقل پا به عرصه انتخابات می‌گذارد؟ گفت: معمولا احزاب به صورت مستقل، اما هماهنگ عمل می‌کنند، به این معنی به صورت مستقل کار حزبی خود را انجام می‌دهند سپس در زمان ائتلاف هماهنگ عمل می‌کنند.

وی افزود: همه احزاب اصولگرا باید اقدامات لازم نسبت به شناسایی نیروهای خود و تهیه پیشنهاد نامزدها برای چگونگی ائتلاف را به صورت مستقل انجام دهند و در زمان ائتلاف آن پیشنهادها را در جلسات ائتلاف مطرح کنند تا لیست نهایی مشخص شود، سپس همه گروه‌های سیاسی برای آن لیست کار می‌کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها