رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 457528

وزیر کشور خبر داد:

ایجاد کمیته برای ساماندهی رسانه‌های مجازی

ساعت 24- وزیر کشور گفت: در جلسه ستاد اطلاع رسانی قرار شد کمیته ای تشکیل شود و در آن رسانه‌های مجازی به صورت دقیق بررسی شوند تا بتوانیم شاهد ساماندهی مناسبی از رسانه‌های مجازی باشیم.

style="text-align:justify">عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور درباره سی و سومین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد تا کمیته ای تشکیل شود و در آن کمیته رسانه های مجازی به صورت دقیق بررسی شود تا بتوانیم شاهد ساماندهی مناسبی از رسانه‌های مجازی باشیم.

وی افزود: برخی از رسانه‌های مجازی دارای مجوز نیستند و وزارت ارشاد زمانی را اعلام کرده تا این رسانه‌ها مجوزشان را دریافت کنند و پس از مهلت اعلام شده، رسانه های مجازی که مجوز از وزارت ارشاد را نداشته باشند، برخورد خواهیم کرد.

وزیر کشور تصریح کرد: امروز که سی و سومین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی را برگزار می‌کنیم، تقریباً سالگرد جلسه هم به شمار می‌رود. مجموعه اقداماتی که صورت گرفته است، سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها، اقدامات پیشگیرانه و برخوردهای صورت گرفته نشان از سیاست های موفقیت آمیز است.

وی افزود: در این جلسات، سی موضوع همچون ارز،مسکن، موبایل، کاغذ، اتومبیل و کالاهای انباشته شده گزارش گیری و پیگیری شده است.

رحمانی فضلی ادامه داد: امروز عمده ترین مسئله مان، نگرانی افکار عمومی از فعالیت‌های فضای تبلیغات رسانه‌ای است که به نوعی اتهام‌زنی می کنند یا به پخش شایعات دروغ پردازی می پردازند.

وزیر کشور تاکید کرد: قوه قضاییه با فساد و رانت خواری برخورد میکند و نگرانی‌های امروز ما از نظام تبلیغات و اطلاع رسانی آن به افکار عمومی است که باید تبلیغات به گونه ای باشد که را مقوم افکار عمومی باشد ومردم بدانند که با فساد برخورد می‌شود، اگر نوع تبلیغات مدیریت شده نباشد ،عکس ماجرا را شاهد خواهیم بود، به ویژه شبکه‌ها و رسانه های خارجی که به تهمت زنی می پردازند.

وی گفت: کمیته قرار گرفته تا پس از بررسی، دستورالعملی را برای این موضوع قرار دهد.

رحمانی فضلی با اشاره به پخش آگهی های اقتصادی و دعوت به سرمایه گذاری در شبکه های معاند، گفت: این موضوع در جلسه مورد بررسی قرار گرفت و مصوبه‌ای که قبل از شورای امنیت ملی داشت آن مصوبه به صورت جدی پیگیری خواهد شد، یعنی دادن اطلاعیه آگهی دعوت به سرمایه‌گذاری یا بورسیه دانشجویان خلاف مقررات است و کسانی که بی اطلاع هستند باید بدانند که اینها خلاف مقررات بوده و به صورت جدی با آنها برخورد خواهیم کرد.

وزیر کشور بیان کرد: عمده موضوعات مطرح شده در جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیعات اقتصادی، پیگیری و در حال انجام است و همکاری همه حوزه‌های رسانه ای و واحدهای تولیدی اقتصادی را شاهد هستیم تا این بخش ها در فضای آرام قرار بگیرند. امیدواریم با پیگیری دقیق مباحث اقتصادی بتولنیم امید را در دل های مردم ایجاد کنیم.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها