رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 457562

ثبت نام رانندگان سرویس مدارس تا ۳۱مردادماه

ساعت 24- معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری سازمان تاکسیرانی در مورد شرایط عمومی ثبت نام رانندگان تاکسی متقاضی سرویس مدرسه توضیحاتی را ارائه کرد.

style="text-align:justify">رضا قاضی در مورد ثبت نام رانندگان تاکسی متقاضی سرویس مدرسه، با بیان اینکه از هفته قبل ثبت نام آغاز شده است گفت: رانندگان متقاضی ثبت نام سرویس مدرسه می توانند به سایت سازمان تاکسیرانی Taxi.tehran مراجعه کرده و با ورود به قسمت سرویس مدرسه ثبت نام خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه رانندگان تاکسی پس از کسب اطلاع از مدارک موردنیاز، می بایست به یکی از دفاتر امورهماهنگی تاکسیرانی مراجعه کرده و ثبت نام را انجام دهند گفت: رانندگان می بایست با در دست داشتن مدارکی همچون اصل کارت ملی و شناسنامه مالک خودرو و راننده، اصل گواهی نامه رانندگی، اصل گواهی عدم اعتیاد، اصل گواهی سوء پیشینه، اصل بیمه نامه خودرو، اصل معاینه فنی خودروعکس راننده، اصل کارت خودرو و... به دفاتر مراجعه کنند.

به گفته قاضی، در صورتی که راننده مالک خودرو نباشد، حضور مالک خودرو به همراه اسناد هویتی هنگام ثبت نام الزامی است.

وی با بیان اینکه ثبت نام به معنی تایید راننده نیست گفت: راننده باید تایید خود را از شرکت حمل ونقلی مجاز پیگیری کند و تا زمانی که راننده شرکت تحت پوشش خود را اعلام نکند، ثبت نام وی قطعی نخواهد شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری سازمان تاکسیرانی با بیان اینکه رانندگان سرویس مدارس حتما می بایست در سامانه «تهران من» ثبت نام کنند گفت: ثبت نام از رانندگان تاکسی متقاضی سرویس مدرسه تا ۳۱ مردادماه جاری ادامه دارد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها