رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 457583

افزایش موقتی غلظت اُزن در هوای تهران

ساعت 24- بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، بعدازظهر امروز و فردا (۲۹ و ۳۰ مرداد) احتمال افزایش غلظت آلاینده ازن در تهران وجود دارد.

style="text-align:justify"> بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، بعدازظهر امروز و فردا (۲۹ و ۳۰ مرداد) احتمال افزایش غلظت آلاینده ازن در تهران وجود دارد.

پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان‌دهنده کاهش میزان ناپایداری جوی در صبحگاه روز جاری (۲۹ مرداد) است. هرچند با توجه به کاهش تردد خودروها در روز تعطیل، این شرایط در کاهش کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران تاثیر چندانی نخواهد داشت.

همچنین در طول روز همراه با فراهم شدن شرایط لازم برای شکل گیری آلاینده ازن، طی برخی ساعات بعدازظهر امروز بین ساعات ۱۳ الی ۱۸ افزایش نسبی در غلظت این آلاینده مشاهده شده که نسبت به روز گذشته از میزان بالاتری برخوردار خواهد بود و به تبع آن سبب کاهش موقتی کیفیت هوا می‌شود.

بر اساس پیش‌بینی‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، به‌تدریج امشب همراه با افزایش حجم ترافیک و کاهش سرعت باد، افزایش غلظت آلاینده‌ها در برخی مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود. بر این اساس با توجه به افزایش موقتی غلظت آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق و آلاینده ازن در برخی ساعات امروز (۲۹ مردادماه) انتظار می‌رود وضعیت نامطلوب کیفیت هوا به‌ویژه برای گروه‌های حساس به‌طور موقت در بیشتر مناطق پایتخت برقرار شود.

برای بیشتر ساعات روز چهارشنبه (۳۰ مرداد) نیز جوی نسبتا آرام و آسمانی صاف انتظار می‌رود که شرایط برای تجمع موقتی غلظت آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق به‌ویژه در صبحگاه و آلاینده ازن طی ساعات بعدازظهر را مهیا خواهد ساخت. از این‌رو انتظار می رود طی برخی ساعات روز چهارشنبه شرایط ناسالم کیفیت هوا به ویژه برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پایتخت برقرار شود.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها