رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 457595

مهران آماده تردد زوار اربعین حسینی

ساعت 24- فرماندار مهران با اشاره به اینکه مهران آماده تردد زوار اربعین حسینی گفت: زیرساخت ها این مرز برای تردد در ایام اربعین فراهم است.

style="text-align:justify">اسد قاسمی اظهار داشت: گام‌های موثری در زمینه زیرساخت های اربعین برداشته شده و امکانات و زیرساخت های استان در اربعین امسال متفاوت تر از سال‌های گذشته است.
وی افزود: سرعت بخشی به اتمام زیرساخت های اربعین با حذف ویزای اربعین مضاعف شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به پیش بینی ها، باورمان این است که جمعیتی به مراتب بالاتر از سنوات گذشته از مرز بین المللی مهران تردد خواهند کرد، بنابراین در توسعه زیرساخت ها برای خلق عظیم ترین کنگره اربعین تلاش مضاعفی کرده ایم تا رضایت زائرین را شاهد باشیم.

قاسمی اضافه کرد: برای تسهیل در تردد در زمان اربعی، هرگونه حفاری در زمان اربعین با هماهنگی کمیته حفاری صورت گیرد، و پاسخ استعلامات برای حفاری ظرف ۴۸ ساعت انجام گیرد.

وی عنوان کرد: علاوه بر اعتبارات شهرستانی با زحمات و دستور استاندار ایلام برای احداث روگذر و زیرگذر، کنار گذر غربی و روکش آسفالت کنارگذر غربی که نقش بسزایی در تسهیل تردد و روانسازی ترافیک به میزان قریب ۶۰درصد دارد، مبلغی بالغ بر ۳۰میلیارد تومان از محل اعتبارات زیرساختهای اربعین و اعتبارات استانی اختصاص داده شده است.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها