رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 461969

زیدان مقصر اصلی شرایط بد رئال مادرید است

ساعت 24- هواداران رئال مادرید سرمربی فرانسوی را مقصر اصلی شرایط بد تیمشان می‌دانند.

div>

به گزارش آس، زین الدین زیدان جایگاه سابق خود را نزد هواداران رئال مادرید از دست داده است. سرمربی فرانسوی، فصل گذشته و زمانی که سفیدپوشان روزهای بدی را سپری می‌کردند به عنوان ناجی به مادرید برگشت. هواداران پس از سه قهرمانی پیاپی تیشمان به زیدان باور داشتند و معتقد بودند که می‌تواند شرایط را عوض کند. او قول تغییر داد اما زمانی که این اتفاق رخ نداد باعث شد اعتماد طرفداران از بین برود. ۵۷ درصد هواداران معتقدند که مسئول اصلی وضعیت بد مادرید، زیدان است. این موضوع در نظرسنجی آس مشخص شد. سایت اسپانیایی از کاربران خواست که مقصر اصلی شرایط کنونی مادرید را از میان سرمربی و بازیکنان انتخاب کنند.

۷۲ هزار و ۶۵۷ نفر در این نظرسنجی شرکت کردند و ۴۳ درصد معتقد بودند که بازیکنان مقصر هستند.

شکست ۳ بر صفر مادرید برابر پاری سن ژرمن در هفته نسخت لیگ قهرمانان اروپا این تیم را وارد بحران نگران کننده‌ای کرد. سفیدپوشان از شروع فصل تا امروز تنها در یک بازی پیروزی قاطع به دست آوردند. این تیم توانست سلتاویگو را شکست دهد اما برابر وایادولید و ویارئال مساوی کرد. مادرید در حالی لوانته را ۳ بر ۲ شکست داد که ابتدا سه گل به ثمر رسانده بود اما در ادامه دو گل دریافت کرد و ممکن بود در لحظات پایانی پیروزی‌اش را از دست بدهد.

مادرید در حالی سه بازی مهم (سویا، اوساسونا و اتلتیکومادرید) پیش رو دارد که هواداران، دیگر به سرمربی تیمشان اعتماد ندارند. برنامه‌ریزی فصل جدید و نتایج بد این بی اعتمادی را به وجود آوردند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها