رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 461993

داماد با اسلحه شکاری پدرزنش را به قتل رساند

ساعت 24- صبح امروز مردی به دلیل عصبانیت لحظه‌ای با اسلحه شکاری همسر و پدر همسر خود را در قزوین مورد هدف گلوله قرار داد که در جریان این تیراندازی پدرزن ضارب کشته شد.

div>

سرهنگ رحیم خامدی مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین اعلام کرد: ساعت 9:10 صبح امروز حادثه تیراندازی در شهرک عارف قزوین رخ داد که طی آن یک نفر به قتل رسید.

وی ادامه داد: در این حادثه که احتمالاً به دلیل اختلافات خانوادگی بوده داماد خانواده با عصبانیت لحظه‌ای با اسلحه شکاری همسر و پدر همسر خود را مورد اصابت قرار داده و از محل متواری شد.

مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین اضافه کرد: این دو مضروب به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل شدند که پدر زن این مرد در بیمارستان فوت کرد و همسرش نیز بستری و تحت درمان است.

خامدی عنوان کرد: قاتل یک ساعت بعد از این حادثه با حضور در یکی از کلانتری‌های شهر قزوین خود را معرفی کرد.

درگیری راکبین موتورسوار منجر به قتل شد

مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین همچنین اعلام کرد: در حادثه‌ای دیگر چند جوان موتورسیکلت‌سوار در چهارراه ولیعصر (عج) قزوین با هم درگیر می‌شوند که در پی آن یک نفر به قتل می‌رسد.

وی تشریح کرد: در این درگیری که متأسفانه بین راکبین دو موتورسیکلت رخ داده با استفاده از سلاح سرد دو نفر مجروح شدند که پس از انتقال به بیمارستان جوان 20 ساله‌ای به علت شدت جراحت فوت کرده و جوان دیگر هم‌اکنون در بیمارستان تحت درمان است.

خامدی ادامه داد: بلافاصله پس از وقوع قتل پرونده‌ای تشکیل و موضوع در دست بررسی نیروهای اطلاعاتی و انتظامی پلیس قزوین قرار گرفت.

وی بیان کرد: پس از اقدامات فنی انجام شده توسط نیروهای اطلاعاتی پلیس قزوین فرد مظنون در کمتر از چهار ساعت دستگیر شد و در بازجویی قاتل را معرفی کرد.

مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین یادآور شد: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها