رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 462051

شناسایی صفحات فال و دعانویسی از سوی پلیس فتا

ساعت24 - رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از رصد مستمر صفحات اجتماعی خبر داد.

پلیس فتا
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از رصد مستمر صفحات اجتماعی خبر داد.

سرهنگ تورج کاظمی، با اشاره به رصد مستمر صفحات اجتماعی از سوی پلیس فتا، گفت: در این خصوص شناسایی صفحات فال و دعانویسی از سوی پلیس فتا انجام می شود.

وی به هیچ وجه مسدود سازی صفحات اجتماعی در حوزه کار پلیس فتا نیست، افزود: مراجع قضایی کارهای لازم را انجام می دهند و ما نسبت به شناسایی این نوع صفحات اقدام کرده و مراتب را به مراجع ذی صلاح اعلام می کنیم.


سرهنگ کاظمی با بیان اینکه شناسایی صفحات متخلف در فضای مجازی به درستی از سوی پلیس فتا در حال انجام است، تصریح کرد: تعداد این نوع صفحات در فضای مجازی زیاد است.

وی ادامه داد: برخورد با تخلف های رخ داده در فضای مجازی مربوط به بخش های دیگر پلیس بوده که اقداماتی نیز انجام شده است.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با بیان اینکه آمار دقیقی از تعداد برخوردها با صفحات مجازی غیرمجاز در حال حاضر در دسترس نیست، گفت: طبق مجوز قانونی برخوردهای مقتضی با این نوع تخلفات انجام می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان ردیابی مدیران کانال های تلگرامی در صورت بروز تخلف وجود دارد یا خیر، افزود: با توجه به اینکه این شبکه اجتماعی در کشور فیلتر است و توصیه شده که کاربران از این شبکه استفاده نکنند ولی ما تلاش های فنی خود را انجام داده و امکان شناسایی وجود دارد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ یادآور شد: در خصوص تخلفات تلگرامی نیز با داشتن دستور از مراجع ذی صلاح اقدامات قانونی انجام می شود.

منبع:میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها