رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 462088

سرمربی برایتون مخالف جدایی جهانبخش

ساعت 24-بازیکن ایرانی تیم فوتبال برایتون انگلیس گفت: از کشورهای هلند و آلمان پیشنهاد داشتم ولی سرمربی برایتون مخالفت کرد و از من خواست در این تیم بمانم.

علیرضا جهانبخش درباره آخرین شرایطش بعد از مصدومیت به برنامه تهران ورزشی، گفت: در اردوی تیم ملی قبل از بازی با هنگ کنگ گرفتگی کوچکی در پایم داشتم و دردم بیشتر شده بود. با رسیدگی توانستم به بازی با هنگ کنگ برسم. وقتی به انگلیس برگشتم، یک جلسه قبل از بازی مصدومیتم در تمرین تشدید شد. آزمایش ها نشان داد که نیاز به استراحت دارم. برای همین بازی هفته پیش و بازی فردا را از دست می دهم. تلاش می کنم به بازی بعدی برسم.

او درباره ارزیابی اش از شرایط لیگ انگلیس و اینکه چرا انتظاری که از وی می رود در این کشور برآورده نشده است؟ گفت: سختی لیگ انگلیس نیازی به توضیح ندارد. از همان ابتدای فصل قبل که برایتون را انتخاب کردم این چالش را به جان خریدم تا در این مسیر رو به رشد حرکت کنم. هر مسیر و محیط جدیدی نیاز به زمان برای هماهنگی دارد. می دانستم سطح تمرینات و بازی ها سخت تر است.

جهانبخش گفت: خیال خودم راحت است که در این مدت در تمام جلسات تمرینی تلاشم را کرده ام. الان هم دارم تلاش می کنم. مصدومیت جزئی از ورزش است ولی همیشه خیلی سر حال بوده ام و از تلاش دست بر نداشته ام. می خواهم نشان بدهم برای انتخابم سعی می کنم. به عنوان یک ایرانی که در این سطح حضور دارد احساس مسئولیتم بیشتر است و نمی گذارم انگیزه هایم کم شود.

بازیکن ملی پوش برایتون در خصوص سرمربی تیم برایتون و رابطه اش با پاتر، سرمربی برایتون گفت: از ابتدای فصل که پاتر به تیم ما آمد، شنیده بودم که به فوتبال تهاجمی علاقه دارد. سامان قدوس (که سابقه کار با پاتر را در سوئد دارد) از این مربی تعریف می کرد. در بازی های پیش فصل سر حال بودم. هفته اول از لیست تیم خارج ماندم و تیم هم خوب بازی کرد. وقتی تیم در این شرایط است یک مربی هم نمی تواند خیلی به ترکیب دست بزند.

او همچنین به پیشنهاداتی که در ابتدای فصل داشته و احتمال جدایی اش از این تیم اشاره کرد و ادامه داد: هفته سوم با پاتر درباره بیرون ماندنم از لیست صحبت کردم. او هم توضیح داد که به توانایی هایم ایمان دارد و به زودی به من شانس می دهد. یک زمانی پیش آمد که گفتم شاید یک محیط جدید را امتحان کنم ولی پاتر در باشگاه مخالف بود و می خواست که توانایی هایم را در برایتون ادامه بدهم. در بازی جام حذفی با منچسترسیتی بازی کردم و بعد به اردوی تیم ملی رفتم. از اردوی تیم ملی که برگشتم شانس زیادی برای بازی داشتم ولی متاسفانه مصدومیت به سراغم آمد. رابطه ام با پاتر خوب است و از تلاشم دست نمی کشم تا به شرایط ایده آل برسم و بیشتر بازی کنم.

جهانبخش درباره اخباری مبنی بر بازگشتش به لیگ هلند مطرح شده بود، گفت: همانطور که گفتم اوایل فصل که پنجره نقل و انتقالات باز بود، از لیگ هلند و آلمان و چند کشور دیگر پیشنهادات خوب و مناسبی داشتم ولی با صحبت هایی که با باشگاه داشتم و اینکه حسم نسبت به این برایتون خوب بود، تصمیم گرفتم بمانم. پیشنهاداتی بود که می توانست در یکسری شرایط به من کمک کند. الان دیگر چیزی نیست که بخواهم به آن فکر کنم. تمام تمرکزم روی برایتون است.

بازیکن ایرانی تیم برایتون انگلیس در پایان صحبت هایش درباره تقابل استقلال و پرسپولیس و دربی های بزرگ دنیا گفت: دربی ها همیشه جذابیت دیگری دارد. دربی ایران جزو یکی از پرهیجان انگیزترین دربی های دنیا شناخته می شود. خودم تا جایی که توانسته ام دربی را دنبال کرده ام. این بازی جذاب است و در هر خانواده هستند افرادی که طرفدار یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس هستند. از وقتی به انگلیس آمده ام، در لیگ اسکاتلند دیدن دیدار سلتیک و رنجرز را دنبال می کنم که خیلی جذاب است. تا وقتی انگلیس نیامده بودم، این مسابقه را ندیده بودم ولی یکی از جذابترین دربی های دنیا همین مسابقه است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها