رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 462164

پلیس فتا در تمامی شهرستانها راه اندازی می شود

ساعت 24- رئیس پلیس فتا ناجا گفت: توسعه کمی و کیفی پلیس فتا در استانهای کشور اولویت اصلی پلیس فتا در سال98 است.

style="text-align:justify"> سردار وحید مجید در جریان بازدید از پلیس فتای شهرستان سلماس به همراه رئیس پلیس فتا آذربایجان غربی و فرمانده انتظامی شهرستان سلماس گفت: با توجه به دغدغه مردم و مسئولین کشور درخصوص فضای سایبری و جرایم مرتبط با این حوزه در سطوح مختلف، یکی از برنامه های اصلی پلیس فتا در سال 98، توسعه کمی و کیفی پلیس فتا در سطح استانهای کشور است.

سردار مجید بیان کرد: بر همین اساس برابر پژوهش های صورت گرفته و اعلام گزارشات از وضعیت موجود به فرماندهی انتظامی کشور، دستوراتی برای ایجاد و راه اندازی مراکز پلیس فتا در سطح شهرستان ها اخذ شد.

وی افزود: راه اندازی پلیس فتا در شهرستانهای فاقد پلیس فتا و نیز شهرستانهای دارای پلیس فتا با ساختار غیرمصوب بر همین اساس در سطح کشور در حال انجام است و با توجه به موقعیت شهرستان سلماس این مهم در این شهرستان نیز محقق و پلیس فتا در سلماس راه اندازی شده است.

رئیس پلیس فتا ناجا تصریح کرد: یکی از استانهای پیشرو در راه اندازی مراکز پلیس فتا در سطح شهرستانهای تابعه، مجموعه فرماندهی انتظامی و پلیس فتا آذربایجان غربی است.

وی خاطرنشان کرد: طی بازدیدی که از مراکز پلیس فتا سطح استان انجام شد، وضعیت موجود و کمبودهای مرتبط با حوزه ساختاری و تجهیزات موردنیاز مورد بررسی قرار میگیرد تا زمینه فعالیت هر چه بهتر و ارائه خدمت به مردم استان در این حوزه صورت گرفته و در زمینه مبارزه با جرایم سایبری و ارتقای دانش سایبری مردم آذربایجان غربی گام های موثرتری برداشته شود.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها